Ga naar inhoud


[mvision hd 300] Krijg Nederlandse zenders niet ingeladen.


Gast sita

Aanbevolen berichten

ik heb een vraag weet iemand hoe ik mijn mvision hd 300 in moet stellen zodat ik de nederlandse sat. zenders kan ontvangen.

dit lukt mij niet en in de gebruiksaanwijzing staat hier over ook niets.kan wel de buitenlandse zenders ontvangen maar niet ned 1 2 3 rtl 4 5 enz. waar ik deze ontvanger heb gekocht wil mijn niet verder helpen dus misschien hier iemand

Link naar reactie
Delen op andere sites


een raar verhaal...

als je nederlandse kanalen wilt ontvangen moet je een smartcard van de sat-provider canalDIGITAAL hebben

 

die werkt in de mvision als je de juiste CI-module erbij koopt of de juiste alternatieve firmware erop hebt staan

opdat een seca3 kaart kan worden gebruikt

 

dat een satellietboer dat niet wilt verklappen is zoals gezegd erg raar.

 

je hebt het kastje net dus ga eens zoeken op internet of dit subforum naar de mogelijkheden

 

eerst zoeken en lezen, dan vragen

 

vroeg je om illegale oplossingen ben je helemaal verkeerd geïnformeerd over sat4all

 

ciao

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
een raar verhaal...
als je nederlandse kanalen wilt ontvangen moet je een smartcard van de sat-provider canalDIGITAAL hebben


Ken het ding ook niet maar op een verkoopsite bieden ze hem aan met een jaar alle Nederlandse zenders.
Gewoon aansluiten en kijken staat er dus naar je verkoper met je vragen. laugh

Citaat:
dit nu alles met 1 jaar volledig canal digitaal kijken erbij.alle nederlandse zenders en ook de eredivisie live voetbal.
voor de kenners deze ontvanger heeft dezelfde mogelijkheden als de dreambox . alleen geen gedonder met software of garantie.gewoon aansluiten en kijken . dit alles met 1 jaar garantie




Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb een abonnement bij canaldigitaal en op mijn sat. ontvanger doet hij het gewoon.maar de mvision is een combo ontvanger en digitenne doet het wel en de betaalzenders van duitsland ook. en volgens de satteliet boer hoeft er geen ci kaart in.ben niet zo goed thuis in de downloads van deze ontvanger en de sateliet boer zijn dat alles in orde was voor sateliet ontvangst van nl zenders dus daarom deze gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...