Ga naar inhoud


Skystar USB HD CI en Skystar HD2


Aanbevolen berichten

 

Hey ,

 

Heeft er iemand positieve ervaring ( of goede raad ) met :

 

Externe DVB-S2 ontvanger SkyStar USB 2 HD CI en de SkyStar HD2 PCI-kaart - wat is de beste keuze van deze 2 modellen ?

 

Zou men met beide apparaten de FTA en 4-2-2 feeds probleemloos kunnen ontvangen zoals met de Skystar 2 ?

Indien ja ... zijn er al voldoende vrije HD feeds te ontvangen en zou het een meerwaarde zijn mijn oude Skystar2 kaart te vervangen (met het oog op een nieuwe PC)

 

Alvast bedankt ,

mvg .

Rudi

 

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB  + Opticum 4K lnb. .

Link naar reactie
Delen op andere sites


denk dat de PCI iets prettiger is ingebouwd, heb je minder doosjes naast de PC

>/ maar ook lijkt de overdrachtsnelheid iets hoger dan USB

 

het grote nadeel van PCI is, dat de formfactor van de nieuwe PC en behuizing misschien wel zo is dat ie er niet in past

in mijn smal formfactor HP moest ik bijvoorbeeld de metalen afsluitbeugel waar de aansluiting zit eraf schroeven om hem erin te krijgen

 

maar werken doen ze

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatieve reactie Tonskidutch ,

't voornaamste vind ik dat men 4-2-2 feeds kan blijven ontvangen zowel met HD PCI als HD USB dus , als ik het goed begrijp .

Grts,

Rudi

Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G  / / Inverto Pro Single 40mm PLL LNB  + Opticum 4K lnb. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...