Ga naar inhoud


alternatieve software voor technotrend pci sat kaart met ci module.


Aanbevolen berichten

Hi,

bestaat er voor mijn technotrend pci satkaart alternatieve software om sat te kijken.met de bijgeleverde software heb ik enkel een vastlopende pc,die ik een harde reset moet geven.

ik heb al gelezen over dvbviewer en andere alternatieven,maar helaas,de zoektocht via google geeft mij niet zoveel informatie.

ik heb die kaart gekocht voor hd tv te kijken en op te nemen,maar ik ben er alsnog maar in geslaagd 2 minuten naar een fta zender te kijken,waarna de boel vastliep en een reset nodig was.

ik heb veel betaald voor die kaart,en zou ze graag eens gebruiken.volgens de hardware die de pc weergeeft,zijn de drivers goed geïnstalleerd,maar de software om te kijken gaat niet bij windows xp pro,vista en windows7.

Of is er iets mis met die kaart?heeft nooit goed gewerkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik dvbdream, progdvb in combinatie met een smargo newcs en acamd. Dan kan je tevens met je bestaande abbo ook naar de gecodeerde uitzendingen kijken. Staat genoeg op het forum hier. Let wel op dat je voor de alternatieve software zogenaamde BDA drivers gebruikt anders kan je de kaart niet gebruiken met de alternatieve software. Een andere optie is met het programma dvblink tvsource en windows 7. Werkt als een speerbij mij thuis.

Mocht je iets meer willen weten PM is altijd bereikbaar

 

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...