Ga naar inhoud


betalen voor een forum


bartshit

Aanbevolen berichten

Naast mijn hobby aan dreamboxen en ander satelliet spul, heb ik nog een hobby "postduiven" sorry blush.

Nu is er een forum (zelfs) hiervoor en ik dacht dat ga ik eens bekijken, nu is dat forum pas toegankelijk als je geregistreerd bent.

Lastig, maar vooruit ik heb me geregistreerd.

Ik werd van harte welkom geheten door de moderator en als ik het forum wou bezoeken moest ik binnen 8 dagen €25,- overmaken.

Dit was ik dus echt niet van plan mad.

Het forum heeft 560 leden dat maal €25,- is toch lekker eten.

Kijk ik rechts op mijn scherm zie ik staan 21710 leden dit maal €25,- is €542750,- als ik nu maar geen mensen aan het denken zet. eeklaugh

Gr Bart.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou er geen probleem mee hebben om ieder jaar enkele euro's te betalen om het forum werkend te houden. Denk hierbij aan serverkosten en het bannervrij houden van de website.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat bannervrij kan je dus wel regelen..

 

betalende members krijgen ze niet ( en evt wat extra features :P )

 

en de niet betalende krijgen gewoon bannertjes :P

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
dat bannervrij kan je dus wel regelen..

betalende members krijgen ze niet ( en evt wat extra features :P )

en de niet betalende krijgen gewoon bannertjes :P

Zonder banners kan je ook zonder betalen regelen hoor.
Met behulp van ZonedOut zie ik deze pagina zoals in bijlage, niets geen banners :D

post-51099-1318260712,1148_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Iron Maiden
Ik zou er geen probleem mee hebben om ieder jaar enkele euro's te betalen om het forum werkend te houden. Denk hierbij aan serverkosten en het bannervrij houden van de website.

mvg,
The Iron Maiden


Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik wil wel eerst het forum door kunnen lezen.
Vind ik het dan de moeite waard om zelf een topic te starten dan kan het als nog.
Ik vind dat een forum open moet zijn om te lezen voor iedereen.

Gr Bart.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat forum geen bijzaken doet die enorm veel geld kosten is dit natuurlijk niet in verhouding. Het lijkt me dan ook dat dit forum een commercieel forum is wat bij de KvK bekend is.

 

Ik heb zelf ook een website die door veel mensen wordt bezocht en het is af en toe moeilijk om een keer te bedelen voor de kosten, er komt te snel te veel geld binnen ;-)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forums waar ik admin/mod was had een apart gedeelte.

 

Door maandelijks een xxx bedrag te 'doneren' kreeg je toegang tot dit gedeelte. Sneller en beter hulp etc.

 

Werkte goed voor dat platform, ik denk niet voor hiero.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

och k zou er best een paar euro's voor overhebben om een goed forum ( zo als hier ) per jaar te sponsoren, nja zolang t zonder verdere verplichtingen is wink

 

maw bv ik betaal nu een 10tje, en krijg daarvoor een jaar lang een bannerloos s4a, dat na een jaar de bannertjes gewoon terug komen...

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...