Ga naar inhoud


[DM800HD] Waarom werkt RTL4 HD niet bij mij?


Rasta 87

Aanbevolen berichten

niet deinstalleren, laat maar lekker staan.

 

in bijgevoegde tar (is voor de 7025, 800 en 8000 niet voor de E1 boxen!!!) zit /usr/bin/CCcam_2.0.9 als je deze kopieert naar je box maar dan /usr/bin/CCcam (dus niet CCcam_2.0.9 noemen) en je box herstart zal 't wel werken.

Ik ga er dan wel vanuit dat de originele CCcam daar staat trouwens, da's volgens mij bij OpenPli het geval, je kunt dat voor de zekerheid vantevoren even testen.

 

Realiseer je wel dat je een niet door OpenPli ondersteunde config hebt dan, dus de 1e de beste keer dat er een CCcam update komt ben je 'm zeker weer kwijt

 

 

mvrgr

e2-CCcam_2.0.9_080522.tar.gz

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: CEASAR W
Ik kreeg het hier ook niet aan de gang!!
toen terug naar CCcam 2.09 SECA HANDLER op 0 en alle problemen opgelost.
RTL4HD en ECV2 beeld

ceasar


Ook ik kan bevestigen dat met versie 2.09 RTL4HD werkt. Tevens apart om te zien dat als je terug gaat naar 2.1.4 zonder van zender te wisselen de zender ook werkt, zodra je heen en weer zapt werkt ie niet meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
niet deinstalleren, laat maar lekker staan.

in bijgevoegde tar (is voor de 7025, 800 en 8000 niet voor de E1 boxen!!!) zit /usr/bin/CCcam_2.0.9 als je deze kopieert naar je box maar dan /usr/bin/CCcam (dus niet CCcam_2.0.9 noemen) en je box herstart zal 't wel werken.
Ik ga er dan wel vanuit dat de originele CCcam daar staat trouwens, da's volgens mij bij OpenPli het geval, je kunt dat voor de zekerheid vantevoren even testen.

Realiseer je wel dat je een niet door OpenPli ondersteunde config hebt dan, dus de 1e de beste keer dat er een CCcam update komt ben je 'm zeker weer kwijt


mvrgr


Beste Aardbei,

H E L E M A A L top :D
Precies zoals je schreef gedaan (wel even de rechten op de CCCam weer goed gezet na de copie-slag, en meteen beeld op RTL4 HD! wink
Leuk dat we elkaar zo kunnen helpen, ik heb alweer veel geleerd. Iedereen hier bedankt voor de adviezen en meedenken !
Als je dit volgt, ben je van 't probleem af.

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Alleen dan niet gaan klagen dat je geen beeld meer hebt als je management key verlopen is. cool

Ik heb (bijna) altijd beeld..... :D

Eerst was er bijna niks, later zien we wel weer verder Beek ;-) Wel positief denken he wink
Heb jij wel beeld dan met je CCcam 2.1.4 ??

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt het nog steeds, zonder bovenstaande oplossingen trouwens.

Maar wel een nieuw probleem, op RTL4HD heb ik niet altijd breedbeeld! Sommige uitzendingen blijven 3/4 ongeacht welke video instellingen ik gebruik.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rasta 87
Bij mij werkt het nog steeds, zonder bovenstaande oplossingen trouwens.
Maar wel een nieuw probleem, op RTL4HD heb ik niet altijd breedbeeld! Sommige uitzendingen blijven 3/4 ongeacht welke video instellingen ik gebruik.


Zie ik ook weleens en dan op gegeven moment (ff heen en weer zap), ben ik er vanaf.

Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de freg niet 11856 27500 V 4/5

op kingofsat staat 5/6 maar al die kanalen op die transponder staan bij mij op 4/5

Ze gaan allemaal open met uitzondering van rtl4hd

ik krijg dit kanaal maar niet open

iemand een oplossing ?

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...