Ga naar inhoud


[Rebox 8000] Geeft steeds versieinfo weer en kan zender niet verplaatsen


cowboy02

Aanbevolen berichten

Hoi heb sinds enige tijd een Rebox 8000 met losse hdd

maar nu zit ik met enige vervelende zaken

1 na updaten (al enige updates terug) blijf ik voortaan zitten met het schermpje dat informatie geeft over welke versie er nu draaid, dit schermpje verschijnt elke keer als ik hem aanzet.

2 Ik heb geen HD abbo maar ik wil wel nederland 1 in HD kijken (gratis) dus ik scan SD en daarna HD zodat de lijst compleet is maar dan krijg ik de zenderlijst niet zo dat RTL 4 in SD kan kijken maw RTL op zenderlocatie 92 krijg ik niet op locatie 4 (RTL 4 HD word standaard op 4 gezet)

 

wie o wie weet de oplossing

bvd Cowboy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt erop dat je op de HDD nog steeds je softwarebestandje hebt staan. Als je dit verwijderd, ben je van de melding af.

Punt 2 kun je oplossen door via de zenderkeuzelijst (op OK drukken), de lokale kanaalnummers uit te zetten. Hierna is het mogelijk de zenderlijst met b.v. DrEdit te bewerken. Elders in dit forum is dit uitvoerig aan bod geweest.

 

Succes!

 

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Peter38
Hierna is het mogelijk de zenderlijst met b.v. DrEdit te bewerken. Elders in dit forum is dit uitvoerig aan bod geweest.
Succes!

Beter is het om PolarEditOctagon1018 te gebruiken, deze editor heeft veel meer mogelijkheden en ook gratis te doen downloaden en te gebruiken.
Deze staat ook elders in dit forum beschreven.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cowboy02
Hoi heb sinds enige tijd een Rebox 8000 met losse hdd
maar nu zit ik met enige vervelende zaken
1 na updaten (al enige updates terug) blijf ik voortaan zitten met het schermpje dat informatie geeft over welke versie er nu draaid, dit schermpje verschijnt elke keer als ik hem aanzet.
2 Ik heb geen HD abbo maar ik wil wel nederland 1 in HD kijken (gratis) dus ik scan SD en daarna HD zodat de lijst compleet is maar dan krijg ik de zenderlijst niet zo dat RTL 4 in SD kan kijken maw RTL op zenderlocatie 92 krijg ik niet op locatie 4 (RTL 4 HD word standaard op 4 gezet)

wie o wie weet de oplossing
bvd Cowboy


cowboy je haalt duidelijk 2 dingen door elkaar
als je fastscan doet via sd dan staan gewoon ned1 en rtl4 sd op 1 en 4
als je fastscan doet via hd dan staan ned1 en rtl4 hd op 1 en 4 dus het heeft er niets mee te maken zoals jij denk dat je kanalenlijst completer is
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...