Ga naar inhoud


iCord + und duo LNB 19,2/23,5 omschakelproblemen.


Gast verwegistan

Aanbevolen berichten

Gast verwegistan

Hallo,

Ik heb deze week de Humax icord+ gekocht. Hij is aangesloten op een duo LMB. Het lijkt er op dat de reciver moeite heeft met het omschakelen van 19.2 naar 23.5 v.v. heeft een van julle hier ook last mee?

Groet vanuit Berlijn

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Gast verwegistan

Heb inmiddels de Duu LNB vervangen vor twee enkele Alps en gelijk ook mijn installatie voorzien van een Axing 9/10 multiswitch. Schakelen is nu allemaal in orde. Nu alleen nog het probleem met de Aston CI (regelmatige uitval na omschakeling) oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik al geregeld bij het omschakelen van de ene naar de andere satelliet (van ASTRA 1 naar 2 bijv) de melding gekregen: LNB uit.

 

Ik heb een big bisat met 4 quad LNB's met 2 maal een 4/1 Disecq switch naar beide ingangen.

 

Het blijkt dat de HUMAX een beetje gevoelig is voor bepaalde LNB's en Disecq switches.

Op het duits bord wordt hier ook melding van gemaakt, en er is zelfs al een soort lijst opgemaakt bij welke LNB's wel of niet gevoelig zijn bij de HUMAX iCord:

 

http://www.icordforum.com/wiki/index.php/Kompatibilit%C3%A4tsliste_f%C3%BCr_LNB_und_Multischalter

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...