waveman Geplaatst: 14 februari 2010 Delen Geplaatst: 14 februari 2010 Heb een digitenne abbo maar geen eredivisie erbij, toch ontvang ik al 3 weken bijde eredivisies. klopt dit ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast aart44 Geplaatst: 14 februari 2010 Delen Geplaatst: 14 februari 2010 Yep heb je een mail van gehad als het goed is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
waveman Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2010 HuH¿ geen mail gezien, maar wel dank voor je antwoord en ik had dit nog niet eerder gelezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast peter de mooij Geplaatst: 14 februari 2010 Delen Geplaatst: 14 februari 2010 tot 22 februari kijkt iedereen gratis daarna gaat de codering er weer op... goeie actie van pearle... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
henkvd1 Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: peter de mooij tot 22 februari kijkt iedereen gratis daarna gaat de codering er weer op... goeie actie van pearle... Daarna heb je weer een hele goede bril nodig om wat van het ere divisie live beeld wat te kunnen maken, zeer opvallend is nml dat de beeld kwaliteit nu normaal is, maar zodra het weer alleen voor betalende abonnees is de kwaliteit verschrikkelijk slecht is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdjeKroketje Geplaatst: 17 februari 2010 Delen Geplaatst: 17 februari 2010 Origineel bericht van: henkvd1 Daarna heb je weer een hele goede bril nodig om wat van het ere divisie live beeld wat te kunnen maken, zeer opvallend is nml dat de beeld kwaliteit nu normaal is, maar zodra het weer alleen voor betalende abonnees is de kwaliteit verschrikkelijk slecht is. Tuurlijk En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die blies het verhaaltje uit . Je kan voetbal tegenwoordig per maand opzeggen, zou wat zou nou de gedachte zijn om klanten te werven die een maand later weer opzeggen en dus ontevreden klanten zijn geworden? In afwachting van uw antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen