Ga naar inhoud


Olympische Spelen Vancouver opening in HD.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Omdat ik eergisteren niet tot 4 uur wilde opblijven om de openingsceremonie te kunnen zien live via de satelliet, had ik besloten om de ceremony een dag later, via de BBC HD (samenvatting ceremony) op te nemen. Dit is helaas mislukt waardoor ik tot nu toe nog helemaal niets heb kunnen zien van de opening.

 

Ik ben tig sites afgestreefd, maar heb tot nu toe geen enkele site gevonden waar je de ceremony kan zien.

 

Hebben jullie hem gezien? En wat vonden jullie ervan. En kent er iemand een site? blush

 

Het schijnt dat het IOC er ALLES aan doet om ervoor te zorgen dat je de ceremony live moest volgen. cry

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ow, nee ik had nog geen CI/Kaartje, Sjaak. Alleen ik had het over BBC-HD. laugh

 

De dag erna zouden ze om 13.00 NL-tijd een samenvatting geven. Ik had op de 7700 de timer zo ingesteld dat ie hem zou opnemen, maar toen ik terug kwam (3 uur) had ie niets opgenomen. De receiver stond wel aan op BBC HD... crazy Waarschijnlijk kon de receiver de Ext 2.5" HDD niet laten opspinnen... Dat terwijl ik wel een USB adapter eraan had gekoppeld. blush

 

Ik ben hem nu in 720P hd aan het downloaden via Torrentz. blush Ik heb al wel gehoord dat de OS opening van Beijing stukken beter was. frown

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...