Ga naar inhoud


[DM800HD] IMDb Plugin werkt niet goed


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik kijk graag films via Film1 bijvoorbeeld en heb zodoende de IMDb plugin geinstalleerd op mijn DB800.

 

Een jaar geleden ofzo toen ik hem net had werkte hij echter vrij goed. Dat werd minder en minder en nu lijkt hij het helemaal niet meer te doen.

 

Altijd problemen met verbinden en heel af en toe komt hij er doorheen. De laatste paar dagen helemaal niet meer.

 

Ik heb pas mijn DB naar E2 eenalaatste versie geflashed en vroeg me af of iemand anders hier ervaringen mee had en misschien een oplossing heeft gevonden.

 

Thx

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik die plugin regelmatig, vind het wel handig.(jammer dat er geen storyline gegeven wordt).

 

Hier werkt de plugin probleemloos.

 

Hoe is je netwerkgebruik thuis, wordt je internetmodem belast door bv een computer met P2p programma, is er een low budget router die daardoor je dreambox geen wan bandbreedte meer geeft?

Probeer eens door de dreambox direct op je internetmodem te zetten(bedraad/ethenet). Als het dan wel werkt is je thuisnetwerk verkeerd geconfigureerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem direct aan de fritzbox gehad, nu zit er een routertje tussen, maar beide methodes hadden hetzelfde probleem.

 

Mijn netwerk/internet is nu wat zwaarder belast dan voorheen, toen hij nog direct op de fritzbox zat. Maar nogmaals, ook toen deed hij het niet zo super.

 

Ik vermoed dat het dan de E2 combi is.

 

Als ik tijd heb flash ik een keer Milo ofzo en kijk wat hij dan doet.

 

Thx.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik heb ook problemen met de imdb Plugin.

 

Als ik hem gebruik komt ie snel met een lijstje met alternatieven. Als ik hier 1 van selecteer gaat de plug-in een re-query doen. Bij mij duurt dit dan echter 1,5 minuut voordat ik het scherm met de definitieve imdb info krijg.

 

Het is jammer dat het zo lang duurt, want verder vind ik het een hele handige plug-in.

 

Overigens heb ik een DM8000.

Visiosat G4 / DM 7000 / DM 8000 / Qnap 209 pro II / PS3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem.

Ik heb vorige week een nieuwe open Pli erop gezet en nu is ie weer snel.

Misschien is er een update geweest,ik weet het niet.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...