Ga naar inhoud


TVV Na upgrade pakket terug downgraden. Is dit mogelijk? Of een jaar wachten?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik heb dus dom genoeg het toppakket genomen een tweetal maanden geleden en heb er enorm spijt van. Ik heb de kaart al langer dan een jaar en had hiervoor het vlaamse pakket.

Zit ik nu vast voor een jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja toch wel,

je sluit het pakket af voor 1 jaar

evt bellen naar tv vlaanderen en vragen wat er mogelijk is.

waarom heb je spijt dat je dat pakket hebt genomen ?

 

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
Ik heb dus dom genoeg het toppakket genomen een tweetal maanden geleden en heb er enorm spijt van. Ik heb de kaart al langer dan een jaar en had hiervoor het vlaamse pakket.
Zit ik nu vast voor een jaar?


Hoezo, je had vroeger het Vlaams pakket ?

Het Vlaams pakket is enkel maar mogelijk op een 2de smartcard en daar zitten enkel maar de Vlaamse zenders op. Kost ook maar 2 euro per maand.
Heb je dat toppakket dan op je hoofdkaart ? Of hoe zit dat precies ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn hoofdkaart heb ik het pluspakket en op de tweede het toppakket.

 

@crammikske ik heb spijt omdat het gewoon te duur is voor wat je maar krijgt.

Ik vind gewoon dat we zoals het ook bij CD NL gaat korting moeten krijgen voor de tweede kaart. Of gratis zelfs zoals het bij de kabel is, we moeten de tweede kaart al kopen en betalen al voor het pakket. Ik begrijp dat ze willen voorkomen dat mensen kaartjes doorgevenn, maar dat is niet mijn probleem dan moeten ze het maar beter beveiligen zoals Sky het doet BV. multiroom systeem alleen mogelijk als je de ontvanger aan de telefoonlijn hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok, maar dat vroeg ik dus niet LITHION!!!

 

LITHION gelieve niet meer op mijn posts te reageren, als je geen antwoord hebt op mijn vraag. Als je leuk wil zijn ga je maar naar de rubriek off topic 4 all.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lithion reageert gewoon op je antwoord waarom je van je tweede abonnement af wil. Zo off-topic lijkt me dit nu toch ook weer niet?

 

Het abonnement dat je afgesloten hebt op je tweede kaart loopt voor 12 maanden (upgrade-abonnement). Tenzij je dit abonnement onder een nieuw klantnr. hebt afgesloten, is het abonnement op je eerste kaart ook een nieuwe abonnementsperiode van 12 maanden begonnen (gelijklopende abonnementsperioden).

 

Opzeg gaat enkel na de 12 maanden met één maand opzeggingstermijn.

 

De klantendienst wil je waarschijnlijk wel downgraden, maar het abonnementsgeld (al dan niet al vooruitbetaald) ben je sowieso verschuldigd/kwijt.

 

Mvg,

 

Adupont

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waarom doet eigenlijk niet terzake en om een alternatief had ik ook niet gevraagd.

 

Maar goed aan uw antwoord heb ik wel wat, ik heb niet vooruit betaald dus als ze me kunnen downgraden dan is het opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
Kijk, dat bedoel ik dus!

Hij of zij (Lithion) maakt er gewoon een spelletje van en voegt verder niets toe.



Bij deze is Lithion daarvoor gewaarschuwd

Back on topic dus en geen nutteloze antwoorden die de ts geen stap verder helpen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
Ja ok, maar dat vroeg ik dus niet LITHION!!!

LITHION gelieve niet meer op mijn posts te reageren, als je geen antwoord hebt op mijn vraag. Als je leuk wil zijn ga je maar naar de rubriek off topic 4 all.


Met zo'n reactie kun je natuurlijk een tegenreactie verwachten. Begin zelf met correct te reageren en je krijgt evenveel terug.
Graag terug on-topic en positief blijven of er volgen gele kaarten wink

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerdy het was niet de eerste keer.

 

'10 maanden zeker?' Je moet toch niet gestudeerd hebben om te snappen dat ik een jaar bedoelde vanaf het moment dat ik de upgrade aanvroeg.

 

Maar goed terug on topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...