Ga naar inhoud


TVV Na upgrade pakket terug downgraden. Is dit mogelijk? Of een jaar wachten?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

ik wil nu geen olie op het vuur gieten,

maar dit gaat om een 2de kaart. op de 1ste kaart staat al een pakket op.

nu maak ik de volgende bedenking: als je al een pakket hebt, dan weet je toch wat je kan verwachten als je bijkomend pakket besteld.

ook de website van tv Vlaanderen staat vol info, welke zenders je mag verwachten bij welk pakket.

dus om er onderuit te komen zal je met hele sterke argumenten moeten afkomen. , bv ontslag, zodat je kan aantonen dat het mischien wel echt moeilijk word om dit iedere maand te betalen.

allezins, eens bellen met tvvlaanderen.

 

groetjes,

Marc

 

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je bij de bakker een wit brood koopt, er drie boterhammen van op eet en je dan bedenkt dat je eigenlijk geen zin had in wit brood en het wil teruggeven en je geld wil terugkrijgen, dan zal je toch wel een zeer goede klant van die bakker moeten zijn om dat geregeld te krijgen.

 

Is dat hier niet hetzelfde ?

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste mijn vraag is beantwoord.

 

Ten tweede er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor je spijt hebt van zoiets. Bv. een beter aanbod van een andere provider etc...

 

Ten derde als je bv. bij telenet een abonnement hebt, dan kan je niet zomaar van je abonnement af, maar je kan wel gewoon downgraden naar een goedkoper abonnement. Ben niet zeker of dit tijdens het eerste jaar kan maar is niet van toepassing daar ik al meer dan een jaar bij TVV zit.

 

En ten laatste hebben jullie volgens mij zelf nog nooit gebeld met TVV, anders had je wel begrepen waarom ik dat liever niet doe.

 

Waarom moet mijn vraag trouwens in vraag gesteld worden? Wat is het nut? Er hebben twee moderators gereageerd, en geen van beiden hebben problemen met de validiteit van mijn vraag, anders hadden ze me dat al lang laten weten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ten eerste mijn vraag is beantwoord.


Wel, ten eerste mijn welgemeende excuses dan dat ik nog heb gereageerd. Ik zal in de toekomst niet meer antwoorden op jouw vragen.

Citaat:
Waarom moet mijn vraag trouwens in vraag gesteld worden? Wat is het nut? Er hebben twee moderators gereageerd, en geen van beiden hebben problemen met de validiteit van mijn vraag, anders hadden ze me dat al lang laten weten.


Wel ten tweede dan, wie heeft er hier jouw vraag in vraag gesteld of had er enig probleem met jouw vraag ?

Er wordt gereageerd op jouw vraag, maar blijkbaar staan de antwoorden je minder aan. Iedereen die reageert, vindt blijkbaar dat als je iets besteld hebt, je je helaas aan je bestelling zal moeten houden tot het einde van de contractstermijn. Dat je dat niet graag leest, kan ik mij inbeelden, maar dat ligt, dacht ik niet aan diegene die je hier antwoorden, maar eerder aan diegene die een bestelling plaatst, maar er later wil onderuit komen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan ik alleen maar bevestigen.

ik heb tot nu toe nog maar 2 keer moeten bellen met de helpdesk, als iedere provider zo zijn zou doen, awel, dan was iedereen tevreden, allez de meeste toch :-)

 

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paullo

Jou brood vergelijking is geen antwoord op mijn vraag.

Als ik jou vergelijking bv. toepas op Telenet of op Sky UK dan klopt er niets van, daar kan downgraden namelijk wel.

Dat is juist de reden waarom ik mijn vraag stelde!

Jij zet mensen op het verkeerde spoor met je antwoorden/vergelijkingen.

 

Dit slaat alles:

'Iedereen die reageert, vindt blijkbaar dat als je iets besteld hebt, je je helaas aan je bestelling zal moeten houden tot het einde van de contractstermijn. Dat je dat niet graag leest, kan ik mij inbeelden, maar dat ligt, dacht ik niet aan diegene die je hier antwoorden, maar eerder aan diegene die een bestelling plaatst, maar er later wil onderuit komen.'

 

Mijn vraag ging juist om de contractuele voorwaarden! Het gaat niet om wat jij vindt of denkt! Ik Vroeg toch niet om jou mening!

Waar haal je het vandaan om te zeggen dat ik ergens onderuit wil komen?! Ik vroeg gewoon wat de mogelijkheden zijn,

daar is niks verkeerds mee. Ik heb twee kaarten bij TVV als ik bv. een Lithion's raad zou opvolgen dan had ik maar 1 kaart!!

 

Ik lees graag antwoorden als ze ergens op slaan! Paullo jij gaat erg ver met je nonsens!

 

En over je vraag wie er mijn vraag in vraag stelt???! Moet 'jij' me dit echt vragen? Lees je posts er is goed op na, laat het even bezinken en lees het nog eens na, dan zal je het misschien snappen!

 

 

@crammikske @redneck eyeball

Dus omdat jullie nu toevallig wel goed geholpen zijn kan het onmogelijk zijn dat ik anders heb meegemaakt?

Dat slaat toch nergens op. Zelfs al had ik geen slechte ervaring met de klantendienst van TVV dan heb ik nog het recht deze vraag hier te stellen.

Er is toch niet voor niets een topic over TVV?!

 

Ten slotte:

Jullie geven toe dat jullie het eigenlijk niet weten, door te komen met allerlei vergelijkingen en bedenking etc... Het gaat hier wel om geld he! Als je iets niet weet of niet zeker weet geef dan geen antwoord.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb twee kaarten bij TVV als ik bv. een Lithion's raad zou opvolgen dan had ik maar 1 kaart!!

Enkele posts terug "kaffer" je Lithion uit omdat hij het waagt je een suggestie te doen?

Citaat:
Als ik jou vergelijking bv. toepas op Telenet of op Sky UK dan klopt er niets van, daar kan downgraden namelijk wel.

Tuurlijk, je kan onder eender welke contractuele verbintenis uit... zolang je maar voldoet aan de afspraken hieromtrent: betalen waarvoor je getekend hebt.
Heb je hier geen zin in, bemerk je dat er andere mogelijkheden zijn of dat het elders beter is, dan kan ik alleen maar - zeer nederig - verwijzen naar je eerste post in dit topic

Citaat:
Ik heb dus dom genoeg het toppakket genomen


Downgraden kan dus, maar aangezien je het abonnementsgeld verschuldigd blijft van het oorspronkelijke pakket, zou ik het niet doen. Kan je nog van het volledige pakket genieten tot aan de vervaldatum van het contract.

PS: als je de toon minder hard en persoonlijk aanhoudt, lok je ook minder felle reacties uit...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
einde reactie, het is toch toch hopeloos


Inderdaad. Nu begrijp ik waarom het een probleem is om met de klantendienst te bellen. Dat kan niet goed aflopen ....

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

@adupont

Je antwoorden nogmaals herhalen om het spelletje aan de gang te houden. Terwijl ik duidelijk had gezegd dat mijn vraag beantwoord is en de moderators gevraagd hadden on topic te blijven. Je opent dan zelfs met iets wat duidelijk reeds besproken en afgehandeld was met tussenkomst van een moderator. Wie maakt het hier nu persoonlijk??

 

Je antwoord klopt vervolgens wederom niet, bij verschillende providers is het downgraden naar een goedkoper pakket geen contractbreuk. Het is dus niet abnormaal dat ik me afvraag of dat bij TVV wel of niet zo is. Je antwoorden zijn erg algemeen en nergens bespeur ik in je antwoorden of jij het nu specifiek over TVV hebt of niet. Je hebt het namelijk over eender welke contractuele verbintennis. Je antwoord is een mogelijkheid, het kan uiteindelijk zijn dat het zo is, maar op een misschien kan ik niet verder gaan. Die misschien/twijfel had ik al, vandaar mijn vraag.

 

zolang je maar voldoet aan de afspraken hieromtrent: betalen waarvoor je getekend hebt.

Ik kan in het contract geen antwoord op mijn vraag vinden, vandaar mijn vraag.

 

 

@crammikske

Dit zijn van die posts in de zin van 'ik wil nu geen olie op het vuur gieten, maar ik doe het toch maar. Ik heb verder toch niets intelligents te vertellen'.

 

@paullo

idem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
Ten slotte:
Jullie geven toe dat jullie het eigenlijk niet weten, door te komen met allerlei vergelijkingen en bedenking etc... Het gaat hier wel om geld he! Als je iets niet weet of niet zeker weet geef dan geen antwoord.

Dan lijkt het mij het best, gezien je aangeeft hier op het board de nodige hulp niet te kunnen vinden, je de juiste informatie gaat halen bij TV VLAANDEREN zelf.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de algemene voorwaarden van TVV (op hun site)

 

3. Indien tijdens een lopende abonnementsperiode een nieuw Abonnement

voor een ander programma(-pakket) wordt afgesloten (een zgn. Upgrade),

dan wel onder hetzelfde Abonnement een tweede en/of derde smartcard

wordt geautoriseerd, dan vangt (ook) voor het eerder afgesloten Abonnement

een nieuwe abonnementsperiode van 12 maanden aan en zal

de abonnementsperiode van het eerder afgesloten Abonnement worden

aangepast aan en gelijk lopen met dat van het nieuwe (Upgrade-)Abonnement

en dit voor alle smartcards gekoppeld aan het betreffende abonneenummer.

 

 

Maar je kan inderdaad best contact opnemen met TV-Vlaanderen en daar de eventuele mogelijkheden en kosten die je hebt om je abonnement te downgraden.

Als ze je aan je contract houden heb je nog 10 maanden te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Satter
Ten eerste mijn vraag is beantwoord.

Ten tweede er zijn genoeg redenen te bedenken waardoor je spijt hebt van zoiets. Bv. een beter aanbod van een andere provider etc...

Ten derde als je bv. bij telenet een abonnement hebt, dan kan je niet zomaar van je abonnement af, maar je kan wel gewoon downgraden naar een goedkoper abonnement. Ben niet zeker of dit tijdens het eerste jaar kan maar is niet van toepassing daar ik al meer dan een jaar bij TVV zit.

En ten laatste hebben jullie volgens mij zelf nog nooit gebeld met TVV, anders had je wel begrepen waarom ik dat liever niet doe.
Tja, als je naar telecom provider/diensten belt moet je de moed hebben om de stemcomputer te doorlopen een soms een beetje veel geduld eer je een operator aan de lijn krijg. Maar als je je probleem opgelost wil zien moet je daar nu eenmaal door.
Waarom moet mijn vraag trouwens in vraag gesteld worden? Wat is het nut? Er hebben twee moderators gereageerd, en geen van beiden hebben problemen met de validiteit van mijn vraag, anders hadden ze me dat al lang laten weten.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Link naar reactie
Delen op andere sites

En uw punt is?

 

Kijk eens naar de datum van het topic en lees! MIJN VRAAG IS BEANTWOORDT!!!!! Ik kan het echt niet duidelijker maken hoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...