Ga naar inhoud


[Strong] krijg firmware er niet in. LPT1 geeft fout


bosso

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ben met een project nokia 9302s bezig maar kom er niet uit. Heb er hier twee staan die ik niet geladen krijg. Zijn beide versie V6. Krijg met geen mogelijkheid nieuwe firmware, loader of wat dan ook erin. Parallel wordt niet gecommuniceerd. Krijg hier foutmelding. Heb dit inmiddels bij 3 pc's geprobeerd maar zonder succes.

 

Dus, kom in Char, krijg onderstaande meldingen en dan zegt ie doe het zelf maar. Kabel parallel en is volledig bedraad. nagemeten en wel.

 

LASH MN26: M29W800B

FLASH MN27: AM29LV800B

FLASH MN28 absente

boot_LIBDAT1.5

DEMANDE CHARGEMENT PRIORITAIRE

debut de transfert parallele

 

Heeft iemand een tip?

 

Groet

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb standaard Windows 7 waarbij ik de loader laat uitvoeren als zijnde XP. Verder ook op een standaard Win XP geprobeerd. Allebei geen resultaat.

 

Groet

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel EDstrong als de strong loader gebruikt. De gegevens hierboven komen uit strong loader.

 

Naast de parallel ook serieel gebruikt. Daar lijkt probleem ook niet te zitten. Het probleem zit m in dat de print opdracht niet door komt...

 

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelfde probleem hier met een vista pc..

oude xp laptop deed het prima, maar deze niet..

nog geen oplossing voor gevonden, dus hoop dat jij er wel wat op vind..

 

zelf nog gedacht aan vwware oid met xp, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad..

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is dit de oplossing om de compoort instelling in de PC , op 38000 baud te zetten i.p.v. de standaard 9600 .

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al geprobeerd met andere LPT instellingen in de bios ? ECP / EPP / SPP

 

 

edit :

 

 

En uiteraard een printer (Gernerix / text only) toegevoegd en deze als standaard ingesteld .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere instellingen heb ik niet geprobeerd. Probleem is dat ik in de BIOS niets voor LPT kan veranderen. Ik heb een Acer laptop en via F2 enter Bios kan ik alleen de bootvolgorde wijzigen. Dan houdt het op.

 

Dus als iemand weet hoe het moet? Kan ik dat ook nog eens proberen.

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit ook al geprobeerd

de instelling op 38000 baud te zetten i.p.v. de standaard 9600

.

F1,F2 OF CTRL+ALT+ESC

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trust



En uiteraard een printer (Gernerix / text only) toegevoegd en deze als standaard ingesteld .


Dit word in de handleiding extra benadrukt , heb je dat ook gedaan ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Generic /text only heb ik ook gedaan.

 

Ik heb alles volgens de handleidingen gedaan met uitzondering van de veranderingen in de bios want daar kom ik niet bij...

 

Is er anders iemand in de buurt van Biddinghuizen die alles werkend heeft staan en mij anders een 'jump start' kan geven?

Philips 52PFL9704,Dreambox 8000HD PVR 1TB, Xtrend ET6000,DeltaStar 120cm en 90cm fibo,Denon X4000,Denon 2910(DVD),SONY PS3@1TB(Konsole/Blu-Ray),WII Wiikey2 v1.3(Konsole),MS900 serie(Speakers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...