Ga naar inhoud


WiFi module in DM 8000


waterpas

Aanbevolen berichten

In het onderwerp; Algemene vragen over satelliet, waar er een vergelijking tussen de VU+ en de Dream 8000 wordt gemaakt, zegt _Ron dat er in de DM 8000 citaat, (De DM8000HD heeft een WiFi module inclusief antennes on-board.) Ik heb er een HDdisk en 'n DVD-brander ingezet maar ben geen WiFi module tegengekomen. Hij hangt nu aan de Squeezebox. Heb ik met m'n neus gekeken of is dat een extra?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Bolliebol, voor je snelle reactie. Ik ga er vanavond eens naar kijken.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterpas
Bedankt Bolliebol, voor je snelle reactie. Ik ga er vanavond eens naar kijken.
waterpas


Maar wat denk je nou? Dat ze vergeten zijn die module er bij jouw box erin te zetten? Je hoeft dus echt niet die box open te maken. Bovendien kan je het toch even uittesten?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niets, maar ga af op de info die de verkoper heeft gegeven, kon er worden ingebouwd of zoiets. Dus ik heb er helemaal niet bij stilgestaan, dat het standaard is. Maar Squeezebox eraf en proberen, is wel een goede tip.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, hier staat wel alles op dezelfde etage, maar met zowel betonnen als gips wanden. Draadloos +/- 80 a 85% signaal.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...