Ga naar inhoud


[Rebox] Rebox 8000 - opnames bekijken via PC


Wolkje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: sathopper

Om nog het één en ander te testen ga ik vandaag een van de NAS goed afpeelbare HD film op de Rebox HD plaatsen en kijken hoe deze afpeeld op mijn windows machine.


Ok even wat testjes gedaan. Ook een Rebox TS file gekopieerd naar mijn NAS speelt beroerd af. Echter GOM player speelt elk HD materiaal schokkend af vanaf mijn NAS. Met PowerDVD,VLC enz. speel ik deze bestanden perfect af vanaf mijn NAS.

Een HD bestand naar mijn Rebox gekopieerd en deze speel ik ook prima af behalve met GOM player. Ik denk dus dat GOM player de boosdoener is. Ik kan helaas geen andere player vinden om de Rebox bestanden af te spelen. mad
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, probeer eens te googelen op BSplayer, dat werkt hier naar behoren.

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens Media player classic versie 1.3

 

Ik zit nav jullie post ook eens te vogelen en ik speel hiermee ook een testopname van het astra testhd kanaal af zoals ook de F1 van vandaag..... je weet het maar nooit. bij mij in elk geval wel.

succes

 

Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jozef
Probeer eens Media player classic versie 1.3

Ik zit nav jullie post ook eens te vogelen en ik speel hiermee ook een testopname van het astra testhd kanaal af zoals ook de F1 van vandaag..... je weet het maar nooit. bij mij in elk geval wel.
succes


Ik kan je wel knuffelen! De eerste player die het ook doet bij HD opnames. Ontzettend bedankt voor het posten van deze tip.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wolkje
Ik kan je wel knuffelen! De eerste player die het ook doet bij HD opnames. Ontzettend bedankt voor het posten van deze tip.


Nog een kleine aanvulling. Scrollen (voor / achteruit 'spoelen') met deze applicatie gaat vaak niet. Je ziet dan dat de tijd wel doorloopt maar er gebeurd niets. Enige oplossing is opname opnieuw starten. Maar het kunnen afspelen van HD materiaal is al geweldig.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Om dit topic maar eens omhoog te schoppen, mij lukt het nog (steeds) niet om de hd opnames te bekijken (voordat ik ze fix met tsdoctor of tsremux), ook niet met Media Player Classic (Home Cinema 1.3 met of zonder CoreAVC/Haali of ffdshow) of moet ik daarbij nog dingen apart instellen?

 

Opzich kan ik ze wel kijken door ze te fixen maar het zou heel handig zijn als ik ze kon kijken zonder ze eerst te moeten fixen (scheelt weer tijd en ruimte).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...