Ga naar inhoud


Geen Film1HD en Sport1Hd met toppakket


max247

Aanbevolen berichten


Ik heb hier toppakket en HDTV-pakket wel beeld hier?volgens mijn hoort film1sport1 gewoon bij toppakket en

je hoort gewoon beeld te hebben.

AZbox elite HD,Wavefrontier T-90 28,2°o-26,0°o-23,5°o-19,2°o-16°o-13°o-10°o-9°o-7°o4,8°o-0,8°w-4°w-5°w-8°w-12,5°w Nu ook Ziggo

DM800HD dream elite,Triax 110cm draaibaar van 28 oost tot 30 west.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: max247
Ik heb het toppakket maar heb geen beeld op Film1HD Sport1HD en Film1Action. Moet ik hiervoor speciaal het Film1Sport1 pakket hebben?

Iemand anders dezelfde problemen?

Heb je hem een minuutje op een van de zenders laten staan om de update te verwerken?
Heeft de kaart een update verwerkt? (Anders even via de site CDS).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar misschien zijn ze de weg een beetje kwijt bij CanalDigitaal. Ik zie net dat ik ook RTL4 in HD en de rest van het HDTV pakket erbij heb. En heb officieel alleen het Combi pakket. Dus ook de Film1Sport1 HD check gedaan en zie dan ook op m'n smartcard dat die optie is toegevoegd. Maar tot m'n stomme verbazing staat er nu nog een regel bij. Alleen is die datum allang voorbij. Heb namelijk nooit het HDTV pakket gehad.

 

Basis-pakket contract tot 31-03-2010

HDTV-pakket contract tot 31-01-2008

Film1 Sport1-pakket HD contract tot 31-03-2010

 

Dus als je het CombiPakket hebt, krijg je dan ook alle HD kanalen er nu gratis bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Origineel bericht van: max247
Ik heb ook de HD check gedaan en inmiddels beeld :-). Bij mij staat er alleen ook het hdtv pakket terwijl ik deze nooit aangevraagd heb.

 

Even gekeken in Mijn Canal Digitaal

 

FamilieHD-pakket

Film1 Sport1-pakket HD

 

Ik kan alleen niet controleren of er daadwerkelijk buiten Film 1 en Sport 1 HD verder HD zenders open staan aangezien ik (nog) geen HD ontvanger heb.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hetzelfde. Een dag later stonden er ook de themakanalen bij op "mijn canaaldigitaal". Later die dag tv aangezet en inderdaad ook beeld op zowel HDTV en themakanalen.

Op een ander forum gelezen dat dit als proef 2 maanden gratis wordt doorgegeven. Dit waarschijnlijk vooruitlopend op de brief die combi abonnee's binnenkort gaan krijgen. Het combipakket is niet meer te bestellen voor nieuwe abonnee's dus bij CD hopen ze dat deze mensen een hoger pakket nemen als men deze zenders ook een keer daadwerkelijk heeft bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...