Ga naar inhoud


geen beeld film 1.2


eagle

Aanbevolen berichten


Hier wel beeld op alle kanalen van Film 1. Echter, ze zitten nu op de 23,5 SAT. Op de 19 is er alleen nog beel dop Film 1.1 en Sport 1.1. ZOals verwacht zal iedereen wel een aanbieding krijgen om over te stappen op het MPEG4 signaal. Dan kan de transponder op de 19 ingezet gaan worden voore wat anders. Op zich niet erg, maar m'n oude DM7000 kan er niets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beeld op 1.2 en 1.3 's avonds blijft gewoon op astra 1

Alleen de 24uurs 1.3 gaat naar mpeg 4. Voor dat er dingen in de wereld geholpen worden die helemaal niet waar zijn. Volgens mij is het op de site van CDS alles na te lezen

 

Gr.roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle
snap het niet,hier alleen beeld op film1.1 confused

Laat de ontvanger zoeken op de Film1-transponders van zowel Astra1 als Astra3 en je krijgt vast wel ergens beeld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En over een paar maanden gaan alle Film1/Sport1 MPEG2 versies weg en wordt het MPEG4 only... Film1.1 blijft wel een iets langere tijd in MPEG2 zover ik het nu begrijp.


Heb je hier een officiele bron vermelding voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle

Laat de ontvanger zoeken op de Film1-transponders van zowel Astra1 als Astra3 en je krijgt vast wel ergens beeld.

lukt ook niet


de zenders film 1.2 en 1.3 zijn over gegaan naar de astra3 en nieuwe frequentie, deze frequentie is alleen te verkijgen met een hd ontvanger dus wat inhoud dat alle sd ontvangers geen beeld meer hebben op film 1.2 en 1.3 en film action
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ook geen film 1.2 / 1.3 op de 19,2 (mpeg2)wel op de 23,5 (mpeg4)

dit komt door het hd pakket wat ik op mijn kaart heb ik heb wel bv film hd / sport hd / film action /film 1.2 /film 1.3 deze zijn allemaal mpeg4/hd en deze zitten allemaal op de 23,5

als ik film 1.2 /film 1.3 op mpeg2 weer wil zien dan moet ik het film/sport op mpeg4/hd pakket laten vallen , zodat ik weer film 1.2 en film 1.3 kan kijken op mijn DM500 die boven op de slaapkamer staat

en vervalt het film/sport mpeg4/hd pakket

 

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...