Ga naar inhoud


Film1HD en Sport1HD in toppakket


iMikey

Aanbevolen berichten

Als ik de info op Canal Digitaal lees bij de zender/kanalenoverzicht, zie ik de zenders Film1HD en Sport1HD alleen bij het film1/sport1 pakket van 19.95 staan, en niet bij het toppakket. Klopt dat, krijg je de HD zenders alleen als een je het film/sportpakket van 19.95 afneemt of krijg je deze zenders ook bij het toppakket van 42.50.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier heb ik beeld op bijde zenders met het toppakket.

Moet er wel bijzeggen dat ik niet weet of het uitmaakt dat ik ook een HD pakket op dezelfde smartcard heb.

 

Maar volgens mij zit het wel goed met F1S1 HD in combinatie met het toppakket.

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Af en toe snap ik echt niets van CD. Als je het zenderoverzicht leest staat Film1HD en Sport1HD niet bij zenders in het toppakket. Deze staan alleen bij het Film/Sport pakket van 19.95. Ik zou heel bijzonder vinden dat je geen Film1/Sport1 HD zou krijgen als je het toppakket afneemt maar zo staat het wel op de site.

 

Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iMikey
Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd.


Dat is toevallig een aktie van F1S1. De Sport1 zenders zijn een paar dagen FTV voor CDS leden. (geldt trouwens ook voor andere digitale tv platformen waar Sport1 te ontvangen is zoals bv. digitale kabel).

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iMikey
Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd.


En nu dan ik heb hier beeld op Film1 HD sinds vandaag op Sport1 HD heb ik al een paar dagen beeld.
Andere filmkanalen blijven hier donker.

Zouden ze Film1 HD nu vrijgeschakeld hebben hier heb ik het familie pakket en HD pakket. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook al maanden Sport1 en Sport1.2 op mijn familie abonnement ... dat zie ik ook niet bij het abo staan op de site. Of staat dit niet goed vermeld op de site van CD?

 

Dat Film1 gratis is tijdens de Oscars wist ik, dat dit betekent dat ik een paar dagen Sport1HD erbij kreeg wist ik niet, thanks.

 

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou als ik jou was nu ook maar eens goed oppassen...........nu jij namelijk hier bekend hebt gemaakt dat je nickname hier is gekoppeld aan je cd kaartnummer :D.....zullen ze jou wel extra gaan controleren.

 

Maar bedankt voor de tip......... :Dik wist dat echt niet :Dde schurken.

 

groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh.. nee - deze zenders zijn tijdelijk een paar dagen vrijgegeven. Daarom kun je ze nu zien.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...