Ga naar inhoud


[DM800HD] Nog steeds "tune failed"problemen met Duo lnb


robbedoeske

Aanbevolen berichten

Heb hier nog steeds "tune failed"problemen met de Duo lnb van cds. Als ik van 19.2 naar 23.5 ga is er niks aan de hand,maar als ik terug van 23.5 naar 19.2 wil krijg ik vaak die melding. Even heen en weer zappen lost dit dan wel op,maar blijft vervelend. Ik meen dat ik er in het verleden een image op heb gehad (meen Gemini) waar ik dit volgens mij niet had. Heb nu Dream Elite.Heb de nieuwste HenkSat erin,ook al handmatig gescand,maar niets helpt. Iemand nog tips wat ik kan proberen??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebruik Pli-jade op een 600, geen probleem. ik heb wel een grotere schotel geïnstalleerd. (80cm)

 

Staan nu 4 tuners achter een DUO LNB 60 QUAD.

 

Kan het aan de ontvangst liggen? Mijn BER is 0 op de 19 en meestal 0 op de 23. (ligt aan het weer...)

 

//Richard

2x DM500C + DM600S, DM800C PLI newcs / CCcam

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gemini draaide had ik ook constant dit probleem.

Sinds ik op openpli ben overgestapt is wonder boven wonder dit probleem weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een keertje handmatig scannen, dan is het probleem ook opgelost. Bij mijn schoonvader heb ik het probleem ook, na het handmatig scannen was het probleem verdwenen. Dan moet je wel de nieuwe gescande lijsten gebruiken.

Groetjes.

DM 800-Gemini 5

 

Rotor 45-30 draaibaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satmania
Je kan ook een keertje handmatig scannen, dan is het probleem ook opgelost. Bij mijn schoonvader heb ik het probleem ook, na het handmatig scannen was het probleem verdwenen. Dan moet je wel de nieuwe gescande lijsten gebruiken.
Groetjes.


Dus de optie gebruiken zenders wissen voor het scannen,maar ben ik dan ook alle favorieten kwijt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...