Ga naar inhoud


[TF7710 HD PVR] Welke CAM kan ik het beste gebruiken?


kawa74

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Ben op dit moment in bezit (leen/test gebruik) van een topfield TF7710HDPVR die niet gemodificeerd is. de nieuwste FM draai ik er op en is een ned. model.

 

Nu is de vraag welke CI card kan ik het beste gaan gebruiken voor de topfield in combi met een abonnement van CD basis incl. met HD pakket.

Triax 110cm met TRIAX Multifeed, 2x single ALPS LNB, 2x Twin ALPS LNB, VU+ Ultimo, TF7710HDPVR zilver ontvanger overleden/reparatie.
ASTRA1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: kawa74
Allen,

Ben op dit moment in bezit (leen/test gebruik) van een topfield TF7710HDPVR die niet gemodificeerd is. de nieuwste FM draai ik er op en is een ned. model.

Nu is de vraag welke CI card kan ik het beste gaan gebruiken voor de topfield in combi met een abonnement van CD basis incl. met HD pakket.


Voor zover ik in de loop van de tijd uit de diverse forums begrepen heb, werkt de Powercam Pro module over het algemeen het beste in de 7710. Dat is ook mijn ervaring !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDfanaat

Voor zover ik in de loop van de tijd uit de diverse forums begrepen heb, werkt de Powercam Pro module over het algemeen het beste in de 7710. Dat is ook mijn ervaring !

Ik heb ook de beste ervaring met de Powercam Pro. Eerst had ik een Aston Dual erin, maar die deed het niet zo geweldig als de Powercam.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooo toch wel oke dat ik deze vraag stelde, want ik was er zelf van overtuigd dat ik ASTON moest nemen.

 

Triax 110cm met TRIAX Multifeed, 2x single ALPS LNB, 2x Twin ALPS LNB, VU+ Ultimo, TF7710HDPVR zilver ontvanger overleden/reparatie.
ASTRA1,2,3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat het waard is: Ik had in mijn Nederlandse TF7710 HD PVR een dragon cam die veel problemen veroorzaakte (regelmatig freezes op CD kanalen), nu een originele Canal Digitaal cam en alle problemen zijn over. SD en HD alles gaat goed. Ook werkt de EPG nu prima.

Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nogmaals voor wat het allemaal waard is,

7700 hd pvr werkt powercam, en aston 2.18 goed. Met 2 modules in de ontvanger werkt de powercam het beste.

In de 7710 werkt de canadigitaal module, powercam en aston goed. de goedkoopste is de canal digitaal.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mickvangool
Voor wat het waard is: Ik had in mijn Nederlandse TF7710 HD PVR een dragon cam die veel problemen veroorzaakte (regelmatig freezes op CD kanalen), nu een originele Canal Digitaal cam en alle problemen zijn over. SD en HD alles gaat goed. Ook werkt de EPG nu prima.


Dan heb je oude software gehad denk ik.
Paar maand geleden voor een vriend z'n dragon cam geüpdated
omdat ie steeds freezes had op de NL kanalen.

Werkt nu nog steeds goed.

Oh ja,de EPG werkt ook zonder cam prima wink


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

canal digitaal cam doet het voor zo lang het duurt.

 

 

het is algemeen bekent hier op sat4all dat deze cam veel problemen veroorzaakt in elke Topfield ontvanger

 

cams die goed werken in een Topfield

Matrix Reborn (wel orgineel)

Aston dual 1.07

Power cam

X cam maar daar heb ik geen ervaring mee

Dragon cam met de laatste update 3.70 0f

 

 

De TMS-SRP-2100 werkt hier super echt een aanrader.!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trucker56
Ik gebruik de powercam pro met de laatste firmware en hij doet het prima. zowel op de gewone als de HD kanalen.
Ik weet alleen niet in welk slot hij moet.Bij mij zit hij in het bovenste slot.


Dit bericht is uitsluitend bedoeld als bevestiging : bij mij exact dezelfde cam, alsmede de laatste firmware ( cam ook in het bovenste slot ) en alles werkt perfect hiermee !

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal cam doet het voor zo lang het duurt.

 

 

het is algemeen bekent hier op Sat4All DAT deze cam veel problemen in Veroorzaakt elke Topfield ontvanger

  

Matrix Reborn (wel orgineel) Let op Niet voor hd [/ u]

Aston dual 1.07

Power Cam

X cam maar daar heb ik geen ervaring mee Let op Niet voor hd [/ u]

Dragon Cam Met de laatste update 3.70 0f

 

 

@ Sigma, vraag MBT is de 7710 HD PVR en daar werken de mr en x ben alleen voor de SD kanalen.

 

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...