Ga naar inhoud


Vakkundig antwoord van CD


boaz

Aanbevolen berichten

Ik heb recent de HD kanalen geactiveerd via de website. Dit werd per mail bevestigd. Alleen, geen beeld. Diverse heractivaties, geen resultaat.

Mailtje naar CD gestuurd.

Enkele dagen later per post bevestiging van activatie en zowaar, zonder enige actie mijnerzijds, beeld op de HD kanalen.

Nog enkele dagen later antwoord per mail van CD:

_________________________________________________________

Naar aanleiding van uw email schrijven wij u het volgende.

 

U geeft aan dat merendeels van de HD-zenders niet werken bij u. Wij vinden dit erg vervelend voor u. Tevens geeft u aan dat uw zenderlijst up to date is. Echter moeten wij u mededelen dat u wel uw zenderlijst opnieuw moet inladen, zodat de gecodeerde zenders ongecodeerd worden. Excuses voor het ongemak.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen

Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op ***geen-reclame***

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice CanalDigitaal

___________________________________________________________

 

Kanalen opnieuw scannen om decodering te activeren...... jaja, misschien op die CD boxjes. wink

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Henri Aalten
Heel deskundig ??


Ja, en als ze nog tenminste naar Sat4All zouden verwijzen.......

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze al 14 dagen bezig om de hd-kanalen te activeren op mijn tweede kaart. Heb al zeker acht keer een medewerker gesproken om de hd zenders aan te laten zetten, maar krijg iedere keer een ander antwoord: 1. Uw tweede kaart is nog niet te activeren omdat we eerst alle eerste kaarten verwerken.

2. Ze gaan binnen nu en zeven dagen aan, we zijn nu 14 dagen verder en nog steeds niet.

3. De technische dienst is er nu naar aan het kijken, hou hem op sbs6 gaan zo aan.

4. Vanaf 15 maart zullen ze gaan werken.

5. Mijn antwoord: laat maar gaan met die hd-kanalen !!!

 

Als ik een top-pakket wil laten activeren lukt dat wel binnen 30 minuten, en nu wil ik op mijn tweede kaart met familiepakket en thema-zenders ook de hd-zenders, maar dat wordt te moeilijk omdat ze daar waarschijnlijk te weinig aan verdienen.

 

Prima dan niet...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben.

 

Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet:

Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: krui21
Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben.

Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet:
Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet.


Als je thema pakket hebt naast je familiepakket dan ontvang je het voledige thema pakket zolang je dit pakket niet hebt opgezegd afhankelijk hoelang je thema pakket nog loopt.
Het is een misverstand dat je denkt dat het thema pakket wordt geintregreerd in het familiepakket
Echter als je op je tweede smartkaart ook de HD pakket wilt ontvangen dan zou ik in jou geval even bellen met cd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GeniusX
Kan je verhaal niet volgen, zou handig zijn als je wat meer zinnige informatie geeft over welke ontvanger en evt firmware.
Kan je eigelijk wel 23.5E ontvangen?


Probleem zat niet bij mij, maar bij CD. Ondanks de mail met bevestiging dat het geactiveerd was bleef het zwart. Pas na een schriftelijke bevestiging (U hebt een nieuw jaarcontract ivm HD) was er beeld, dus zonder dat ik ook maar iets zelf deed.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: krui21
Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben.

Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet:
Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet.


Wellicht is het slimmer om eens te gaan kijken naar andere mogelijkheden om een 2e tuner te voorzien van een gedecodeerd signaal.
Wie Smart is snapt wat ik bedoel. wink

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu na drie weken en het negende telefoontje zijn op mijn tweede kaart eindelijk de hd-zenders geactiveerd, en geloof het of niet, maar ook de thema kanalen werken nog op deze kaart. Kostte weer 25 minuten, maar na dat de medewerker van canal digitaal nog eens ging informeren bij een collega zijn daadwerkelijk de hd-zenders aangezet...

 

Hulde !!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...