Ga naar inhoud


[DM7025] Beeld 'stottert' op diverse zenders.


Softmatic

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: sven68
en daar is niks aan te doen?


Oh sorry, ik haalde jou en de originele poster door elkaar...

Maar hier is zat aan te doen. Je kan beter afgeschermde kabels kopen en betere f-connectors. Ik had ook storing van mijn DECT, nieuwe kabels getrokken (voorheen waren zij 2x onderbroken, nu niet meer) en goede knijp connectors erop gezet, probleem was weg.

Alleen is dit best prijsig afhankelijk van hoe ver je moet, dus je kan het beter eerst zeker weten. Straks is het je LNB b.v.


LNB heb ik al vervangen. Maar als het een dect telefoon is, moet je dan ook niet op bv Astra 19 oost op diezelfde frequentie storing hebben, want dat heb ik dus niet. Het is alleen op 28 oost op die ene frequentie. Vreemde was dat ik 2 dagen geleden ineens in de avond op 12363 dat probleem had en niet op de 12324, maar nu is dat weer omgedraaid.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb precies hetzelfde; een DECT telefoon in de meterkast waar ook een sat kabel loopt... Storing op NED 1,2 en 3 BER oplopend tot 9000. Niet normaal...

 

Wist niet dat een DECT telefoon zo'n invloed kon hebben. Iemand een idee hoe dit te isoleren zonder een nieuwe kabel te trekken?

VU+ Duo

Dreambox 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...