Ga naar inhoud


waarom is vu+duo moeilijk leverbaar?


schans14

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

je hebt stand-by en deep stand by.

het verschil is jou wel bekend, neem ik aan.

beide is een vorm van 'uit' in de volksmond.

Je hebt geen beeld meer op de tv.

de derde vorm van uit is overigens de knop op de achterzijde.

 

als je verwarming in de auto niet werkt, kun je best rijden in de winter, maar de meete autos hebben maar één soort verwarming, behalve in zweden, en overigens misschien in Redmond, VA, daar wordt het aardig koud in de winter, daar hebben de autos 2 soorten verwarmingen.

Eentje op de motor en eentje is een katalytisch bezinekacheltje, dat vroeger VW ook al eens inbouwde in een auto die Type 4 heet (411, 412) maar dat zal je minder bekend voorkomen. In elk geval, als één van de twee niet werkt kun je je behelpen met de andere.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nu al een aantal weken en hoorde dat het nog wel 4 weken zou kunnen duren. Het idee dat ik heb is dat de importeur te weinig liquide middelen heeft om grote aantallen in te kopen. De Koreanen zullen direct geld willen en als ze dat krijgen zullen ze verschepen. De keuzes die ze maken met importeur (voor hun afnemers) zijn vaak niet de allerbeste helaas.

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Daveys
Ik wacht nu al een aantal weken en hoorde dat het nog wel 4 weken zou kunnen duren. Het idee dat ik heb is dat de importeur te weinig liquide middelen heeft om grote aantallen in te kopen. De Koreanen zullen direct geld willen en als ze dat krijgen zullen ze verschepen. De keuzes die ze maken met importeur (voor hun afnemers) zijn vaak niet de allerbeste helaas.


Nee hoor, voor cpu en semiconductors zit tegenwoordig een levertijd op van soms wel 18 weken. Dit is meer dan 4 maanden!!. De fabrikant verteld dat ze moeilijk aan semicomponenten kunnen komen. (Hier heeft elk electronisch bedrijf last van maar bij VU valt het meer op) Hierdoor krijgen de importeurs maar enkele honderen binnen per maand. VU+ heeft nu in heel europa distribiteurs en alleen in Nederland en Duitsland word uitgeleverd. De andere landen moeten wachten totdat productie beter en stabieler loopt.

Liquide middelen spelen eigenlijk nooit een rol. Als je grote aantallen koopt dan kan je ook gewoon op rekening kopen.

De VU+ solo is ook uitgesteld en zijn bezig met een revisie met componenten welk beter leverbaar zijn zodat de vraag en aanbod beter geregeld kan worden.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een Aziatische site doorgeleid naar België.

Blijkbaar goed verkrijgbaar in (kleinere) aantallen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb midden mei hier in België een VU+DUO besteld.

 

Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Via mijn verdeler krijg ik te horen dat het een echte ramp is qua leverbaarheid. Krijgt mijn verdeler maar met mondjesmaat boxen of is de distributie in België echt een probleem ?

 

 

Origineel bericht van: highlander53
ik heb hem in Duitsland gekocht en binnen een week had hem in huis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...