Ga naar inhoud


nog steeds geen film1hd,sport1hd en rtl4hd


Aanbevolen berichten

Na diverse malen hier over begonnen zijn op het forum,lukt het me nog steeds niet om op rtl4hd,sport1hd,en film1hd beeld te krijgen.

dit zal ongetwijfeld aan mij liggen gezien mijn kaart up to date is.

zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mij dit op een goede manier eens uit te leggen?

ik gebruik de open pli,ik stuur mijn kanalenlijst via dreamset 2.28 firmware met de instellingen firmware: enigma 2.4 software: enigma 2.4

na het laden van de zenderlijst reboot ik en scan ik de kanalen nog handmatig na,echter vind ik op de handmatig gescande transponder wel rtl4hd,film1hd ed ,maar werken ze nog steeds niet.

 

wat doe ik, of gaat er nu verkeerd dan? moet ik een instelling veranderen bij het handmatig na scannen?

 

of gaat er iets niet goed met het versturen van de zenderlijst in dreamset?

 

zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mij hiermee te helpen,ik word er een beetje raadeloos van.

 

een treurig vu bezitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi .

Ik ga even van het volgende uit je hebt een geldig abo.

je kan astra op 23.5 E ontvangen .

heb je een draaibaar systeem of ?

en draait het dan of schakelt het wel naar de andere sats .

is het antwoord ja.

heb je al een andere lijst geprobeert.

en waarom scan je hem na?

de lijst is toch up to date.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb draaibaar,en de meeste hd kanalen werken gewoon met uitzondering van film1hd,sport1hd en rtl4hd,mijn kaart is up to date.

mijn schotel draait perfect naar alle posities toe.

 

maar toch op een of andere manier werken die kanalen niet,maar geen idee waar het aan ligt.

 

iemand nog een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch reeds door meerder leden genoemt; lijst in Enigma 2.3 zetten niet in 2.4

Krijg hier toch vrij veel boxjes (VU en DB) onder mijn handen maar nog nooit problemen

met zenders ondervonden die niet helder werden, mits je uiteraard de juiste kaart erin steeks.

Zou zeggen lees mijn epistel eens bij mijn lijsten door en probeer het dan nogmaals.

suc6 Ed.

 

Origineel bericht van: klapkonijn
Na diverse malen hier over begonnen zijn op het forum,lukt het me nog steeds niet om op rtl4hd,sport1hd,en film1hd beeld te krijgen.

dit zal ongetwijfeld aan mij liggen gezien mijn kaart up to date is.

zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mij dit op een goede manier eens uit te leggen?

ik gebruik de open pli,ik stuur mijn kanalenlijst via dreamset 2.28 firmware met de instellingen firmware: enigma 2.4 software: enigma 2.4

na het laden van de zenderlijst reboot ik en scan ik de kanalen nog handmatig na,echter vind ik op de handmatig gescande transponder wel rtl4hd,film1hd ed ,maar werken ze nog steeds niet.

 

wat doe ik, of gaat er nu verkeerd dan? moet ik een instelling veranderen bij het handmatig na scannen?

 

of gaat er iets niet goed met het versturen van de zenderlijst in dreamset?

 

zou er iemand zo vriendelijk willen zijn mij hiermee te helpen,ik word er een beetje raadeloos van.

 

een treurig vu bezitter.

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...