Ga naar inhoud


Geen betaalde kanalen meer.


Daemyon

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vandaag geen toegang meer tot de betaalde kanalen (rebox 9000). Ik heb een Familie en HD pakket maar krijg alleen nog maar de FTA kanalen. Heractivatie via internet en telefonisch helpen niks. Iemand nog een andere optie om te kijken of ik die kanalen terug krijg? Anders niks anders te doen dan af wachten tot morgen en ik die gasten weer eens kan bellen....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer uit te vinden of je kaart de laatste sleutelupdates heeft ontvangen (zoek naar een optie in de ontvanger om de laatste actualisatiedatum van de kaart op te vragen). Zo nee, is de kaart niet meer geactiveerd en moet je dus uitvinden hoe je hem weer geactiveerd krijgt.

 

Ja, is er wat anders aan de hand, bijvoorbeeld ontvanger die geen contact heeft met de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Probeer uit te vinden of je kaart de laatste sleutelupdates heeft ontvangen (zoek naar een optie in de ontvanger om de laatste actualisatiedatum van de kaart op te vragen). Zo nee, is de kaart niet meer geactiveerd en moet je dus uitvinden hoe je hem weer geactiveerd krijgt.

Ja, is er wat anders aan de hand, bijvoorbeeld ontvanger die geen contact heeft met de kaart.


Ik vind wel wat maar weet niet welke geldig is. Er staat bij 1 (0000) Management en dan datum 28/03/10
en daarna staat (006a) canaldigitaal 29/05/10

Dus ik verwacht dat er met de actualisatie niets mis is....

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Er staat bij 1 (0000) Management en dan datum 28/03/10

De management datum is verstreken.
Ga eerst je kaart maar opnieuw activeren op de site van canaldigitaal.


Is je abbo wel betaald,want mùij lijkt het dat de kaart inactief is nu.

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet in welk intern slot je de CD kaart hebt gestoken, maar probeer eens het andere slot en vraag dan heractivatie aan.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere slot geprobeerd maar zelfde probleem. heb CD gebeld en volgens hun is alles goed. Ze zien dat ik heractivaties heb aangevraagd. Maar..... net even de receiver aan en uit gezet, opnieuw een fastscan gedaan en nu werkt alles weer. Daar ben ik erg blij mee, maar sateliet ontvangst is soms een rare aangelegenheid ;-) Maar ben blij dat het weer werkt! Bedankt voor jullie input!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...