Ga naar inhoud


Vp 5500 voip beeld telefoon herprogammeren.


Aanbevolen berichten

Ik heb op de rommelmarkt een Philips vp5500 gekocht.

Deze werkt normaal via KPN internet + bellen. Het os is linux, kpn is gestopt met de ondersteuning. Nu wil ik deze telefoon normale voip instellingen geven, mijn vraag is dan ook heeft hier al iemand dit voor elkaar.

Telefoon werkt alleen via wifi en maakt gewoon contact met mijn netwerk. Verder kan ik er niks mee, of hij via telnet te benaderen is moet ik nog uitzoeken. Er is ook geen mogelijkheid om de telefoon te resetten dus bij elke opstart gaat hij naar de kpn instellingen.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hi,

zag je berichtje. een vriend van mij heeft het voor elkaar om het apparaat om te zetten naar een SIP telefoon.

Voor mij gaat hij ook 2 telefoons omzetten

ZIjn natuurlijk wel kosten aan verbonden, want niks gaat voor niks.

als je geinteresseerd bent stuur maar een mail dan zal ik vragen of hij het voor je wil doen en hoeveel hij er voor vraagt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 jaren later...
  • Moderator

Ik denk niet dat je een reactie gaat krijgen.

Liberte is hier voor het laatst gezien in 2012.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...