Ga naar inhoud


opnemen via timer op externe harde schijf


blitzteam

Aanbevolen berichten


Ik neem op op een NAS van LG en heb geen problemen alles gaat goed hoor dus er zijn geen problemen met het opnemen op een externe schijf

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blitzteam
Hoe moet ik eigenlijk mijn timer instellen zodat ik bij afwezigheid mijn box schakelt en toch via bv mijn videorecorder kan opnemen.

Bij het invoeren van een timer i.p.v. 'opname' Timer type 'zap' kiezen en uiteraard je video programmeren dat deze opneemt op dezelfde tijd van de (Scart) aansluiting waar het signaal van de VU+ op aangeboden wordt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Muts
Ik neem op op een NAS van LG en heb geen problemen alles gaat goed hoor dus er zijn geen problemen met het opnemen op een externe schijf


Hoe heb jij dat ingesteld staan op je VU+ ?
Opnames gaan bij niet goed , ze komen wel in de timerlijst , zie ook de rotordraaien als de opname moet gaan beginnen , maar opname start niet en ik zie dan ook geen foutmelding ofzo.
Wel kan ik een opname maken via timeshift .

Mijn mount is cifs , ook heb ik aangegeven dat hij de hdd moet vervangen met optie rw.
Ook heb ik de map movie op mijn nas.

DM7000s - DM500s - VU+ Duo met 250 GB HDD - WaveFrontier T90 + emp 8/1 - Rotor met 80cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...