Ga naar inhoud


[Strong] Opnieuw een Strong forum?


Con

Aanbevolen berichten

Waarom geen forum "Vergane glorie" o.i.d. en daaronder Strong, Nokia en andere oudgedienden zodat de oude informatie tenminste gegroepeerd blijft voor nostalgische gebruikers, anticairs en andere liefhebbers.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De Strong goldbox is alles behalve dood.

Het enige wat niet mogelijk is, is HD kwaliteit. WAN, LAN sharen, netwerken, het is allemaal mogelijk en dat voor een deco die je tegenwoordig voor een habbekrats kunt krijgen.

 

Dus een goldbox forum, Strong, Nokia, Philips en Pioneer lijkt mij een goed idee.

 

Groet, John

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mij lijkt dat geen goed idee.

 

Als het echt allemaal zo hot zou zijn als jij nu schrijft, zouden er niet maar 2 actieve berichten per maand in dat forum staan.

 

Alles op één hoop gooien zie ik ook niet zitten want geen normaal mens snapt dat zijn philips een goldbox is en weten dus ook niet waar ze moeten zijn en wat de overeenkomsten en verschillen zijn.

 

Voor die paar berichten per maand, kunnen die strong en nokia topics prima in overige receivers. Dat is gewoon een kwestie van een prefix en en duidelijk onderwerp gebruiken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Jongens word eens wakker we leven anno nu en niet in 2003 toen de strong nog een zeer leuke hobby box werd/was die tijd is voorbij klaar en uit.

Ik zeg ook niet dat de strong geen leuke decoder meer is maar je kunt er eigenlijk niks meer mee. en al helemaal nu de hd zenders er komen dit geld overigens ook voor de philips enz.


oud pctje er bij (laptop) newcamd ed werkt dan nog wel hoor.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel


Voor die paar berichten per maand, kunnen die strong en nokia topics prima in overige receivers. Dat is gewoon een kwestie van een prefix en en duidelijk onderwerp gebruiken.

Mvg,

Michel


Het is niet omdat er nog weinig berichten over deze of gene receiver worden gepost dat zulke receivers niet meer gebruikt worden. Ik vind het bijvoorbeeld sneu dat de Nokia is verdwenen en daarmee een schat aan informatie: ik kan u verzekeren dat alleen ik reeds de afgelopen maanden tientallen keren verschillende topics van de Nokia heb doorzocht en ook zeer bruikbare informatie heb gevonden.

Je kan van mening verschillen over wat de beste manier is om over een bepaalde receiver te communiceren maar bestaande informatie weggooien kan volgens mij niet

Groetjes,
Roman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is helemaal niets verdwenen, het is slechts verplaatst.

 

Alle Nokia en Strong topics staan gewoon in > Overige Receivers.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Er is helemaal niets verdwenen, het is slechts verplaatst.

Alle Nokia en Strong topics staan gewoon in > Overige Receivers.

Mvg,

Michel


Michel,
ik wil je graag geloven: ik heb enkele testcases gedaan en via de zoekfunctie vind ik inderdaag een aantal Nokia topics in de rubriek "Overige receivers". Ik denk dat de volgorde bepaald wordt door de datum wanneer het eerste bericht geplaatst is. Is dat zo ?

Maar ik merk ook dat via de zoekfunctie er maximaal 12 pagina's kunnen worden weergeven waardoor oudere topics niet aan bod komen of vergis ik mij?
Kan je mij specifiek vertellen hoe ik bijvoorbeeld bij het "Vragen en ontwikkelingen wanissa en solosammy" topic van de Nokia terecht kom. Ik slaag er niet in ...

Sorry, misschien off topic van de oorspronkelijke vraag maar ik neem aan dat de Strong geinteresseerden met een soortgelijke vraag zitten.

Groetjes,
Roman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ROMAN
Er is helemaal niets verdwenen, het is slechts verplaatst.

Alle Nokia en Strong topics staan gewoon in > Overige Receivers.

Mvg,

Michel
Citaat:



Sorry, misschien off topic van de oorspronkelijke vraag maar ik neem aan dat de Strong geinteresseerden met een soortgelijke vraag zitten.

Groetjes,
Roman


Hier heb je gelijk in en hier sla je alweer de spijker op den kop:

Het is niet omdat er nog weinig berichten over deze of gene receiver worden gepost dat zulke receivers niet meer gebruikt worden. Ik vind het bijvoorbeeld sneu dat de Nokia is verdwenen en daarmee een schat aan informatie: ik kan u verzekeren dat alleen ik reeds de afgelopen maanden tientallen keren verschillende topics van de Nokia heb doorzocht en ook zeer bruikbare informatie heb gevonden.

Je kan van mening verschillen over wat de beste manier is om over een bepaalde receiver te communiceren maar bestaande informatie weggooien kan volgens mij niet


Daarbij bevreemd het mij dat het Strongforum zomaar ineens weg gejorist was zonder de leden op de hoogte te stellen. Een vreemde mentaliteit ook al staat de beheerder daarmee in zijn recht. Van enig respect voor de trouwe bezoekers is niets gebleken.

De eerder gemaakte opmerking dat het forum dood was of dat er maar 2 berichten in 1 maand werden geplaatst is ook onzin. Dat het wat rustiger is op het Strongforum, dat zal ik zeker niet ontkennen maar er had ook een een strongforum in overige recievers gemaakt kunnen worden met behoud van de berichten en bijlagen in volgorde.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

net wat interpol zegt onder overige recievers een strong forum maken hebben ze op een andere site ook gedaan met kaon marned xtreme en strong blijft alle informatie op volgorde en berichten en bijlagen in volgorde.

nou zie je door de bomen het bos niet meer

hoop dat jullie dat in overweging nemen

mvg.jan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ROMAN
Origineel bericht van: Michel
Er is helemaal niets verdwenen, het is slechts verplaatst.

Alle Nokia en Strong topics staan gewoon in > Overige Receivers.

Mvg,

Michel


Michel,
ik wil je graag geloven: ik heb enkele testcases gedaan en via de zoekfunctie vind ik inderdaag een aantal Nokia topics in de rubriek "Overige receivers". Ik denk dat de volgorde bepaald wordt door de datum wanneer het eerste bericht geplaatst is. Is dat zo ?

Maar ik merk ook dat via de zoekfunctie er maximaal 12 pagina's kunnen worden weergeven waardoor oudere topics niet aan bod komen of vergis ik mij?
Kan je mij specifiek vertellen hoe ik bijvoorbeeld bij het "Vragen en ontwikkelingen wanissa en solosammy" topic van de Nokia terecht kom. Ik slaag er niet in ...

Sorry, misschien off topic van de oorspronkelijke vraag maar ik neem aan dat de Strong geinteresseerden met een soortgelijke vraag zitten.

Groetjes,
Roman


Ik heb nog geen antwoord gekregen hoe ik topics van het vroegere Nokia forum kan terugvinden.

Hoe slagen Strong forummers erin hun topics terug te vinden ?

Groetjes,
Roman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zoeken op "Nokia" of "[Nokia" of "Strong" of "[strong"

 

Wel een datum bereik ingeven. De maximale zoekspanne is 2 jaar. Je kunt tot 2001 terug, maar wel maar met 2 jaar tegelijkertijd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Natuurlijk kan je veel gerichter zoeken als je de zoektermen beter specificeert.

 

Mvg,

 

Michel

zoek1.png

zoek2.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...