Ga naar inhoud


Proeflid


Gast Wil Weten

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Dat komt waarschijnlijk omdat dit systeem ooit niet goed heeft gewerkt, misschien wel lang geleden, je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft.

 

Een handmatig ingevulde titel (custom member title) heeft voorrang op de automatisch gegenereerde titel, die je krijgt als je een bepaald aantal berichten hebt bereikt.

 

Ik heb je custom title verwijderd en zie daar smile

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft

Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. cool

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Michel
je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft

Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. cool

vGnp


Zoals je aan [Re: mereltje] kunt zien, reageerde ik op mereltje en niet op jou.

@mereltje, natuurlijk worden PM's niet meegeteld.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Michel
je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft

Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. cool

vGnp


Michel is best wel duidelijk in zijn antwoord, de diverse titels werden handmatig ingevoerd (custom member title) het komt dus niet bij je avatar te staan blush

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wil Weten
Tjeetje,

heb je een paar duizend berichten geplaatst,
kom je terug ben je een proef lid :D
Nou, dat gaat niet goed, want ik smaak denk ik
niet zo lekker blush

Met Vriendelijke Groet,


Wil Weten

Ps. Ik wil mijn duimpje terug in mijn handtekening


duimpje heb je toch al gebruikt ik heb hem uit jou post gejatthumb.gif

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben verslaafd aan;

 

- roken frownfrown

- mijn vrouw :D

- bier :D:D

- Sat4all :D:D:D

 

HG CC

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaarne discretie . . .

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
Origineel bericht van: Con
Gaarne discretie . . .

HG CC


je hebt toch niets te verbergen


Mijn geheimpje onder 22346 leden. :D

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...