Ga naar inhoud


[Enigma I en II] Henksat Settings


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 418
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: fransken
henksat komen de nieuwe lijsten van 20-02 ook voor openpli 1.0 in de downloads beschikbaar ???


Nee, is kort maar krachtig.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat openpli 2.0 nog steeds een beta en ik bij mijn vader een vu heb staan die altijd moet werken

en de kans dat openpli 2.0 beta stabieler draait dan openpli 1.0 lijkt mij veel kleiner

op mijn 8000 heb ik tot volle tevredenheid wel openpli 2.0 draaien laugh

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: fransken
henksat komen de nieuwe lijsten van 20-02 ook voor openpli 1.0 in de downloads beschikbaar ???


Nee, is kort maar krachtig.


wat is hier de reden van ????

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Er is nu geen enkele aanleiding meer over te schakelen naar de 2.0


Je bedoelt precies het tegenovergestelde...

Er is nu, geen enkele aanleiding meer om NIET over te schakelen naar de 2.0

Enne, fransken, dat beta zegt niets. 2.0 is net zo stabiel als 1.0 maar heeft meer leuks aan boord. Dus ook pa zal niet ontevreden zijn als ie met 2 gaat werken.

Bovendien moet men op enig moment toch stoppen met het ondersteunen van 1.0. 2.0 is vollediger en de toekomst.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht (en waarschijnlijk) heb ik iets heel simpels fout gedaan, maar ik heb de Astra 19.2 Astra 28.2 Astra 23.5 & Hotbird 13.0: settings gedownload, in de settingseditor gehaald en zie dan alle boeketten. Als ik deze echter naar de DM800 stuur heb ik (nog) maar één boeket (favourites) (meerdere boeketten staat aan in de instellingen). Sinds die tijd maakt het niet meer uit welke file ik upload, geen boeketten meer....wat heb ik over het hoofd gezien??

 

edit: als ik na het uploaden uit de box terug lees zijn ze ook weg, ik zie ze echter wel in etc/enigma2 staan...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het geprobeerd, mag helaas niet baten...ga nu een paar dagen naar het buitenland, zal later de hele box eens resetten, opnieuw zenderzoeken en dan nog eens proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Dreambox 7025+ gekocht en de Henksat settings voor Wavefrontier gedownload en via Dreambox edit naar mijn ontvanger gestuurd. Als ik dan de ontvanger reboot heb ik onder favorieten alles staan van Henksat maar mijn dreambox vind dan geen enkele zender,als ik hem dan zelf laat zoeken dan kan ik de programma's weer ontvangen maar de favorieten blijven wel bestaan maar niet alle zenders, blijkbaar loopt er ergens iets fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag 5 april 2011 heb ik weer nieuwe lijsten online gezet.

Deze ronde zowel voor E1 als voor E2, zoals jullie van mij gewend zijn.

 

De lijsten zijn te downloaden op de Henksat Pagina

 

Vanaf morgen ook te downloaden via OpenPli 2.0 (E2), De E1 lijsten zijn nu al rechtstreeks vanaf de box te downloaden.

 

Voor de downloads van OpenPli 1.0 zijn deze lijsten niet beschikbaar, in dat geval kan je ze handmatig uploaden met Dreamboxedit, of overstappen op OpenPLi 2.0.

 

Veel plezier maar weer...

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...