Ga naar inhoud


Canal digitaal op een sony KDL-40W5810 met DVB-S?


Gast gervink

Aanbevolen berichten

Gast gervink

Ik ben een nieuwkomer en weet weinig van satelieten. Voor m'n schoonvader kocht ik een mooie LCD-TV, de Sony KDL-40W5810 met DVB-S slot. Ook een CI van Canal Digitaal aangeschaft. Bij de installatie zie ik heel veel zenders. Allemaal duitse en niets Nederlands.

Kijk ik verder dan kan ik transponderfrequenties, polarisatie ed instellen. ik heb wat met instellingen zitten spelen, maar krijg steeds weer die Duitse zenders (wel 1000). Wie kan mij helpen om gewoon de zenders van canal digitaal op de tv te krijgen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat de TV dan eens zoeken op 12515.25 Horizontaal, symbolrate 22000 FEC 5/6 en zet zo mogelijk Netwerk (of iets dergelijks) aan.

 

Verwijder ook eens een aantal Duitse zenders, mogelijk kan de TV maar een beperkt aantal zenders opslaan. De Nederlandstalige zenders zitten namelijk tamelijk hoog qua frequentie en misschien zit de lijst tegen dan al vol.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast gervink

Zoeken op 12515.25 Horizontaal was een goede tip! Dankjewel. Ik krijg zowaar een flink aantal nederlandse en belgische zenders, eredivisielive en dergelijke. Ik mis wel een aantal zenders maar dat zou aan de frequente kunnen liggen waarop ik zoek. De duitse ARD, ZDF, maar met name TV-Oost zou ik nog graag toevoegen. weet iemand hoe ik deze nog zou kunnen vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...