Ga naar inhoud


PicturePlayer feature wensen


pietdream

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik gebruik de PicturePlayer en ik heb eigenlijk een 2-tal wensen. Mijn foto's zijn in een directorystructuur "Jaar/Maand/Dag" (meer dan 10.000 foto's) opgeslagen en ik zou het dus op prijs stellen dat als op een willekeurige folder sta, de player recursief door de folders heen gaat bladeren.

Verder zou ik graag de EXIF parameter "User Comments" in het linker venster willen zien op meerdere regels en onder de foto als het fullscreen betreft.

 

Nu zie met ipkg dat ene Felix Domke (Google zegt dat dit een Duitser is) de maintainer is van dit package en dus voor dat ik deze persoon ga spammen met allerlei vragen eerst ff checken. Is dit een closed source package of Open Source en is dit juiste persoon om voor deze features te vragen?

Vu+ Duo (1 TB HD & OpenPLi)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aangezien je OpenPLi gebruikt zou je in eerste instantie je vraag kunnen richten aan hen, via hun forum http://www.pli-images.org/

Als het dan een stukje software is wat weer door een derde partij gemaakt is kunnen zij je hopelijk weer doorverwijzen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...