Ga naar inhoud


[Oproep] Rebox moderator gezocht


Michel

Aanbevolen berichten

Gast toppiedus

Jongens Jongens,

Citaat:
Als ik jou was begreep jij mij beter

 

@ Michel hier snap ik helemaal niets van

Citaat:
Functie-eisen:

 

- Geen moderator activiteiten op andere forums

- een sterk hart

- veel tijd

- bovengemiddelde kennis van zaken en bereidheid die kennis met grote regelmaat met andere leden te delen.

 

Waar staat dat er in het verleden al heel veel berichten gepost moeten zijn om voor vol aangezien te worden?

 

Doe mij (forumlid niet gehinderd door enige kennis) nou een plezier stuur mekaar een PM met telefoonnr. bel op en spreek ergens af om samen een hapje te eten.

 

Wat verwacht jij van een moderator, en wat kan Sathopper bieden?

Kom je op een lijn nou dan spreek je bijvoorbeeld een proefperiode van 1 jaar af.

 

Michel je zoekt een moderator, Sathopper jij wil graag nou als dit geen geslaagd huwelijk wordt weet ik het ook niet meer!!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp de discussie niet écht.

 

Een moderator moet kennis hebben van het product.

Ok en mee eens!.

 

Maar....... m.i. hoeft hij niet alle antwoorden te geven. Dat doen, als het goed is, de forum leden.

De Moderator moet "alleen" zorgen dat dit netjes en goed gaat.

Als hij daarbij óók nog goede stukjes en antwoorden schrijft is dat mooi meegenomen.

 

 

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik blijf mezelf natuurlijk niet uitleggen.

 

Wij kiezen bewust voor moderators die zeer actief zijn. Er waren in het verleden (en er zijn zelfs nu nog steeds) enkele moderators die eigenlijk uitsluitend bezig zijn met het uitvoeren van toezichthandelingen terwijl wij het kennisniveau aanzienlijk willen verhogen.

 

Nu kan een moderator nog zo veel kennis hebben, als deze moderator gemiddeld maar één a twee berichten per week plaatst, wordt die kennis niet actief gedeeld en heb je daar als lid en als forum weinig aan.

 

@Sathopper. Ik baseer mijn conclusies natuurlijk alleen op informatie uit het verleden, aangezien ik nog steeds niet in staat ben in de toekomst te kijken :D

 

In de afgelopen 8 jaar dat jij hier lid bent, vind ik 570 berichten wat weinig om als moderator in aanmerking te komen. Ik had je dat ook netjes uitgelegd. wink

 

Gelukkig heb ik de luxe om zelf te bepalen welk beleid er wordt uitgezet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer hoor 'hopper.. Ik stel je posts erg op prijs.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MACKerMD
Jammer hoor 'hopper.. Ik stel je posts erg op prijs.


Ik blijf gewoon aanwezig hier wink en blijf gewoon lekker door knutselen, vragen stellen en vragen beantwoorden net zoals vele andere die Fan zijn van Sat4all. Geen enkele beheerder en/of moderator kan mijn plezier in deze hobby verpesten. whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...