Ga naar inhoud


[Oproep] Rebox moderator gezocht


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Zie onderwerp.

 

Functie-eisen:

 

- Geen moderator activiteiten op andere forums

- een sterk hart

- veel tijd smile

- bovengemiddelde kennis van zaken en bereidheid die kennis met grote regelmaat met andere leden te delen.

 

Aanmeldingen: Bij mij!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vouch voor sathopper +1

 

Hij heeft een hoop leuke ervaringen opgedaan met het spelen met zijn ReBOX en heeft mij (en anderen) hierbij al flink mee geholpen.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het enige probleem is de hoeveelheid bijdragen aan dit forum.

 

Wij willen alleen nog maar actieve moderators die over een hoop kennis beschikken en bereid zijn die kennis met grote regelmaat met de leden te delen.

 

Als je dan nog geen 1,5 berichten per week plaatst wordt dat wat lastig, maar we nemen het zeker in overweging.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Het enige probleem is de hoeveelheid bijdragen aan dit forum.

Wij willen alleen nog maar actieve moderators die over een hoop kennis beschikken en bereid zijn die kennis met grote regelmaat met de leden te delen.

Als je dan nog geen 1,5 berichten per week plaatst wordt dat wat lastig, maar we nemen het zeker in overweging.

Mvg,

Michel


Ik had het één en ander al in een PM toegelicht en deze reactie nog niet gezien en had deze discussie graag ook PM gehouden maar nu moet ik hier nog wel reageren.

Naar mijn mening niet geheel objectief om over bijna 8 jaar Sat4all mijn gemiddelde uit te rekenen. Sinds mijn actieve bijdrage aan het Rebox forum zit ik uit het hoofd gerekend op ca. 8 berichten per week. Tevens zegt het berichten aantal mij niets over de kennis van de persoon maar wel de inhoud van de berichten.

Zie één van mijn laatste post [RE-9000HD] How To: Rebox laden met andere reseller Firmware, staat met stip genoteerd en ik ben de eerste en volgens mij de enige die de moeite heeft genomen om deze beschrijving te maken zodat iedereen daar iets aan heeft.

MACKerMD bedankt voor het support. Ik heb mij beschikbaar gesteld maar zoals ik eerder aan Michel in een PM heb aangeven dat ik niet bovenaan het lijstje hoef te staan wie het ook wordt maakt mij absoluut niet uit. smile



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Deze reactie was als uitleg bedoeld en helemaal niet om je in verlegenheid te brengen hoor smile

 

In het verleden was het voor een moderator schijnbaar erg belangrijk dat de moderator vooral goed in staat was om de regels te handhaven, maar ik vind het minimaal even belangrijk, zo niet nog belangrijker dat een moderator kennis heeft en die kennis ook deelt.

 

Dat wil zeggen dat onze voorkeur uitgaat naar moderators die heel erg aktief zijn en heel veel zinnige (behulpzame) berichten plaatsten en dus heel erg behulpzaam zijn.

 

Als je even naar je eigen berichten kijkt, zie je dat je best behulpzaam bent, maar het blijft een erg laag aantal berichten en dus ook een relatief laag aantal behulpzame berichten.

 

Dan gaat de voorkeur uit naar iemand die iets actiever is, maar dat had ik je al verteld.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Als je even naar je eigen berichten kijkt, zie je dat je best behulpzaam bent, maar het blijft een erg laag aantal berichten en dus ook een relatief laag aantal behulpzame berichten.

Dan gaat de voorkeur uit naar iemand die iets actiever is, maar dat had ik je al verteld.

Mvg,

Michel

Wat een onzin
Misschien is het wel een rustige jongen, die niet steeds het laatste woord wil hebben of zo iets. En daarom een laag aantal berichten heeft.

Wat een onzin argument, te weinig berichten!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij kan het onzin noemen, maar als je weinig schrijft kan je leden ook weinig helpen.

 

Dat is gewoon een simpel feit.

 

Iemand die 1 bericht per dag schrijft waarin hij iemand helpt of actief deelneemt aan een discussie, heeft meer in de pap te brokkelen dan iemand die hetzelfde maar 1 x per week doet.

 

Onze voorkeur gaat uit naar actieve moderators die op dagelijkse basis leden helpen met vragen en daarnaast ook toezicht houden op de regels van het forum.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Jij kan het onzin noemen, maar als je weinig schrijft kan je leden ook weinig helpen.

Dat is gewoon een simpel feit.

Iemand die 1 bericht per dag schrijft waarin hij iemand helpt of actief deelneemt aan een discussie, heeft meer in de pap te brokkelen dan iemand die hezelfde maar 1 x per week doet.

Onze voorkeur gaat uit naar actieve moderators die op dagelijkse basis leden helpen met vragen en daarnaast ook toezicht houden op de regels van het forum.

Mvg,

Michel




kennis van dit BOX lijkt me belangrijker dan de aantal berichten, want dit kun je ook vanaf dan afspreken.

Sathopper lijkt te beschikken over die kennis, daarom wil ik hem via deze weg steunen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil me daar eveneens bij aansluiten.

Kennis is vele malen belangrijker dan het aantal geposte berichten.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Blijf het raar vinden dat wel of geen moderator worden afhangt van het aantal berichten. Dit wordt nml. niet genoemd in de functie eisen.

 

Wat wel een functie eis is dat je er minimaal een half uur per dag insteekt. Hier kan ik zeker aan voldoen.

 

Origineel bericht van: Michel
Jij kan het onzin noemen, maar als je weinig schrijft kan je leden ook weinig helpen.

Dat is gewoon een simpel feit.

 

Mee eens maar ik ben nu geen Moderator en wie zegt dat als ik Moderator zal zijn mij niet actiever zal opstellen?

Trouwens één duidelijk antwoord i.p.v. 10 halve antwoorden help je meer mensen mee.

 

Origineel bericht van: Michel

Iemand die 1 bericht per dag schrijft waarin hij iemand helpt of actief deelneemt aan een discussie, heeft meer in de pap te brokkelen dan iemand die hezelfde maar 1 x per week doet.

 

Onze voorkeur gaat uit naar actieve moderators die op dagelijkse basis leden helpen met vragen en daarnaast ook toezicht houden op de regels van het forum.

 

Mvg,

 

Michel

 

Daar heb je gelijk in als ik al moderator zou zijn (of geweest) en je daar iets over zou kunnen zeggen. Echter ik ben het nog niet geweest en heb ook nog niet kunnen laten zien hoe ik dit zou oppakken.

 

Wat mij echter wel teleurstelt is dat je je niet verdiept hebt in mijn achtergrond. Wat weet je nu van mij. Wat doe ik voor een werk, wat is mijn opleiding en wat zijn mijn passies! Dit zijn naar mijn mening meer zaken waar je een keuze op zou moeten baseren.

 

Tevens gaat deze discussie over alleen het Rebox forum en hoef ik niet Sat4All in zijn geheel te modereren (zou ik ook zeker niet ambiëren).

 

Allen dank voor de steun maar ik ga er nog eens goed over nadenken voor het geval Michel zich bedenkt of ik het nog wel zou willen. Ik zou hier Modereren voor mijn en ieder ander zijn plezier en niet om mijzelf met een onderbuik gevoel te moeten bewijzen. frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper

Wat mij echter wel teleurstelt is dat je je niet verdiept hebt in mijn achtergrond. Wat weet je nu van mij. Wat doe ik voor een werk, wat is mijn opleiding en wat zijn mijn passies! Dit zijn naar mijn mening meer zaken waar je een keuze op zou moeten baseren.


Ik begrijp deze discussie niet helemaal.
Michel hoeft zich in eerste instantie niet in jouw achtergrond te verdiepen, die hoor jijzelf aan te dragen.
Jij hebt immers belangstelling getoond door informatie op te vragen.
Als je dit direct per PM had gedaan en dan gelijk jouw achtergrond, opleiding en wat nog meer van belang is had aangedragen was een dergelijke discussie niet nodig geweest.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...