Ga naar inhoud


[7121 HD] BBC stream zonder geluid


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Even een vraagje, op BBC stream heb ik op de meeste kanalen geen geluid met mijn 7121 HD, momenteel alleen op BBCi 5 en 7.

Dit is al een paar weken zo, heeft iemand anders ook dit probleem ???

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gebeurt wel meer dat ze dan weer andere audiopids gebruiken bij BBC stream ze wisselen namelijk nog wel eens.

Er staan soms bij Kingofsat wel 6 pids achter die ze gebruiken een normale ontvanger pakt dan de juiste audiopid die 7121 daar moet je wachten tot er een nieuwe zenderlijst komt en ze de juiste er weer in zetten tot de volgende verandering. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus met andere woorden iedereen met een HD 7121 en waarschijnlijk ook de 7141 of 8121 heeft hetzelfde probleem. De kanalen opnieuw inlezen heeft ook niet geholpen trouwens.

Kan iemand met een 7121 deco even de BBCi kanelen op geluid kontroleren ??

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het forum waar CanalDigitaal post staan diverse berichten over geen geluid op de BBCi kanalen er zit er maar één BBC stream zender met geluid bij.

Mijn 7121 zit in zijn doos in de kast dus hij hoeft er niet uit om te testen het klopt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aart44. lekker laten zitten in die doos dan, misschien wordt hij ooit nog veel geld waard. Die van mij heeft z'n geld al opgebracht. Ik heb een oude strong ingeleverd en nooit een rekening gehad van CD voor de omruilaktie :D

 

Salu2, D.Quijote

 

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
@ aart44. lekker laten zitten in die doos dan, misschien wordt hij ooit nog veel geld waard. D



Omdat hij geen motorsturing aan kan dat is de hoofdreden dat ik hem niet gebruik dan moet hij doorgelust staan met een ontvanger die dat wel kan.
Lastig als ik van 19.2 oost naar 23.5 oost moet dan eerst de andere aanzetten draaien en weer uit zetten. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Inderdaad, maandag een nieuwe lijst.


Vandaag een nieuwe scan gedaan, maar de BBCi kanalen hebben nog steeds geen geluid.

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...