Ga naar inhoud


Welke sats geven straks Nederlandse streams WK 2010 ?


Aanbevolen berichten

Kan me nog herinneren dat in voorgaande jaren op sommige sats een directe stream was te vinden. b.v Villa Bvd, Tour de France en/of EK c.q. Wk uitzendingen.

 

Ik neem als voorbeeld Tour de France.

Dan zag je een opgebouwde locatie in Frankrijk klaar voor uitzending voor de avond reportage. Die liep zogenaamd synchroon met de uitzending op b.v. Nederland 1. Maar begon eerder om de verbinding te testen en tijdens de reclames op Nederland 1 liep deze stream gewoon door en zag je b.v. onderlinge gesprekken, praten met de regiekamer, even een sminkje opbrengen of microfoontje afstellen.

 

Ben bijna WK ready en heb nog een schotel over met een oude dubbele kop. Zo'n dubbele waar je vroeger Astra 19.2 en Hotbird 13 mee kon ontvangen. Zit een verschil in van 6 graden.

Is misschien een optie om deze af te stellen op 10 en 16 E, of wordt op deze sats niets verwacht aan deze signalen ?

 

Misschien handig om nog te vermelden, de ontvanger is een VU+ Duo en wil deze schotel aansluiten op ontvanger B.

Op A zit nu een Visio Bisat G4 13-19.2-23-28.

 

Op welke sats worden deze signalen verwacht ?

 

THX

John

 

 

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Marcel Sledsens

Goeden avond hierbij ASTRA OccUse channels voor WK2010

meeste feeds zijn voor EBU ,niet gecodeert maar d/l frequency is in KA band

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk kijk, daar is hij de KA-band lijst met feeds van het WK 2010.. 21 Ghz leuk hoor hoeveel zullen er werkelijk zijn die dit kunnen zien ik denk in Nederland en Belgie buiten de mensen die via hun werk deze spullen hebben?

Gokje 2 feedhunters maar Sn... en M.... meer echt niet

 

Daarom MOEST de 3 B voor het WK omhoog.

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil jullie deze LNB van een goede friend Feedhunter .... niet onthouden dit is een LNB die van 18 tot 22 GHZ loopt.

 

Mag helaas de site niet noemen denk ik waar meer info is te vinden over de opbouw etc.

post-19640-1318261004,2961_thumb.jpg

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DoctorEvil78

Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met die footprints.

En kan ik dit op elke ontvanger invoeren heb zelf de 7700 HSCI van topfield

Link naar reactie
Delen op andere sites

DE footprints zijn de gebieden in Europa waar het signaal te ontvangen is en de signalen van de 2e lijst zijn in geheel Europa goed te ontvangen.

 

De Freq van de 1e Lijst zijn alleen te ontvangen als u een LNB heeft geschikt voor de KA band.

Ik ga ervan uit dat de LNB die u heeft gewoon voor de TV kanalen zijn die u op b.v 19,2 Oost kan ontvangen.

U kan de freq's uit de 2e lijst invoeren in een transponderlijst die u noemt Feeds. b.v. U voert alleen de freq in die in de rechterlijst staat de 14 GHz zijn de UPlink de freq van het signaal naar de sat toe.

De downlink 10,7 tot 12750 GHz kunt u opnemen in deze lijst door dan de ontvanger te laten zoeken kan het zijn dat als er een uitzending is u deze kan zien. U heeft dan een FEED.

Van feeds weet men (de kenners en ingewijdenen daargelaten)nooit wanneer die komt het is dus een beetje geluk en ervaring

 

Veel plezier mat het zoeken naar deze feeds

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...