Ga naar inhoud


MTV NL op zwart ?


HenkieZwenkie

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Ik hoop alleen niet voor je dat hij weer op zwart gaat als hij weer een langere tijd in de Dreambox gezeten heeft.


Ik zou niet weten waarom.
Ik heb nog geen enkel probleem gehad met de kaart.
Naar mijn mening is het probleem met de muziek kanalen het gevolg van de codering problemen kort geleden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Je had ook eerder een nieuwe kaart kunnen aanvragen.
Wellicht had je dan minder lang zonder de muziek zenders gezeten.


dit had ik natuurlijk allang gedaan, alleen hadden ze mij toen een kapotte kaart opgestuurd, en daarna duurde het nog eens anderhalve week voordat ik weer een nieuwe kaart mocht ontvangen.

maar goed alles werkt nogsteeds!!!!

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HJS

dit had ik natuurlijk allang gedaan, alleen hadden ze mij toen een kapotte kaart opgestuurd, en daarna duurde het nog eens anderhalve week voordat ik weer een nieuwe kaart mocht ontvangen.

maar goed alles werkt nogsteeds!!!!


Dat is dan dubbel pech, nu maar hopen dat het daar bij blijft.
Anderhalve week op en nieuw kaartje wachten vind ik overigens wel erg lang.
Met 4 werkdagen zou je toch een nieuwe kaart mogen verwachten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom zou je een nieuwe kaart moeten aanvragen? Op hun site staat nog steeds dat de storing in onderzoek is, dus waarom zou het niet net als de voorgaande storing uiteindelijk middens EMM's gefixt worden?

 

Ik heb hier overigens nog steeds geen beeld op de betreffende kanalen met CCcam 2.1.4. Ook al met 2.1.3 geprobeerd enkele weken terug en dat bood geen soelaas. Bovendien doet NL1 HD het dan niet meer.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreamer AB
Maar waarom zou je een nieuwe kaart moeten aanvragen? Op hun site staat nog steeds dat de storing in onderzoek is, dus waarom zou het niet net als de voorgaande storing uiteindelijk middens EMM's gefixt worden?

Ik heb hier overigens nog steeds geen beeld op de betreffende kanalen met CCcam 2.1.4. Ook al met 2.1.3 geprobeerd enkele weken terug en dat bood geen soelaas. Bovendien doet NL1 HD het dan niet meer.


Natuurlijk mag je wachten, er is niemand die dat verbied.!

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wink Wat ik bedoel, mag toch aannemen als het enkel te fixen is met een nieuwe kaart, dat ze daar toch wel melding van maken bij de storingsmelding?

 

Ben benieuwd hoeveel mensen nog steeds geen beeld hebben op de betreffende kanalen, er wordt niet zoveel geklaagd meer wink

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Money for nothing

and the chicks for free

I WANT MY MTV wink

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alleen geen dreambox cry

Moet het doen met een Philips DSR 2211 blush

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
MTV heb je heel eenvoudig terug. Trek je netwerk kabel maar eens uit de dreambox en stem af op MTV. Binnen 2 minuten komen de chicks terug...


Inmiddels al tig keer bevestigd dat het op zowel gecertificeerde als niet gecertificeerde ontvangers zich voordoet en dat het al helemaal niets met cardsharing of je netwerk te maken heeft. Dus waarom je elke keer die richting uit blijft suggereren is me een raadsel...

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Wachten jullie dan wel die 2 minuten als je de kaart terugstopt in de flips box?


Philips, Dreambox zonder netwerk wat jij wil, CCcam 2.1.3 of 2.1.4 en offie nu 2 minuten of 2 uur op MTV staat, voor of na een heractivatie... alles al geprobeerd en niets helpt.

Enige wat ik zie, dat op de website van CD nog geen oplossing bij de storingsmelding staat en dat er nog steeds meerdere mensen met dit probleem kampen. Bovendien stromen de EMM's nog binnen in abnormaal tempo.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff.

 

Ik wordt zo moe... van deze berichten.

 

Het probleem zit alleen op de kaarten die de vorige keer fout zijn gegaan met het updaten.

Daarna heeft canaldigitaal een fix gemaakt, alles werkt goed behalve MTV.

 

Wat kan je doen ( dit heb ik ook gedaan ) canaldigitaal gebeld, een nieuwe kaart laten opsturen, en daarna die activeren.

En jawel hoor weer mooi beeld op MTV.

 

Alleen canaldigitaal ziet het niet zo zitten om 123 zoveel kaarten te ruilen door een fout, ze hebben liever een fix voor dit probleem.

 

Maar wil je toch zo snel mtv terug willen, even bellen, kaart ruilen en klaar ben je.

 

succes allemaal.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg totaal niet het idee dat het CDS ook maar iets interesseert. Als die kaarten daadwerkelijk kapot zijn, laten ze die dan omruilen voor goede.

 

Bellen naar de lui is echt kansloos, via het menu kom je helemaal nergens, als je geen beeld hebt, wordt er een activatiesignaal gestuurd en wordt de verbinding verbroken. Alsof dat werkt. Druk je op wat knoppen om maar ergens uit te komen krijg je wisselende antwoorden... U moet uw ontvanger op MTV NL zetten... of het is al opgelost...

 

Ik ga ze morgen nog maar eens bellen, kijken wat ze dan zeggen als ik gewoon een nieuwe kaart wil smile

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...