Ga naar inhoud


nieuwe PGI v0.7 Owashi R12413 voor de ipbox 9000


ikbennico

Aanbevolen berichten

Ik kwam deze tegen en wilde jullie deze top PGI niet onthouden.

Ik heb hem nog niet uitvoerig getest,maar de canaldigitaal zenders werken metteen.

Ik heb nog geen tijd gehad om oscam te testen,misschien kan Joe Bar de configs uitvogelen.

Morgen kijk ik er beter naar.

 

 

 

+--------------------+

| PGI v0.7, Owashi |

| based on DGS 12413 |

+--------------------+

 

Bedank aan uncle.f en kneubi voor het helpen om deze release klaar te maken!

 

 

THIS SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS" AND ANY EXPRESSED OR IMPLIED WARRANTIES,INCLUDING,BUT NOT LIMITED TO,

THE IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE ARE DISCLAIMED.

UNDER NO CIRCUMSTANCES WILL THE PGI SOFTWARE AUTHORS BE LIABLE FOR ANY INDIRECT,

INCIDENTAL, CONSEQUENTIAL, SPECIAL OR EXEMPLARY DAMAGES, DATA LOSS OR HARDWARE MALFUNCTION,

ARISING IN ANY WAY OUT OF THE USE OF THIS SOFTWARE UNDER NEGLIGENCE OR EVEN IF ADVISED

OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE. BY INSTALLING AND USING THE SOFTWARE YOU

ACCEPT ALL THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT.

 

Algemeen:

- Fix: Web-interface fouten (opnames waren niet te zien, bericht dat het platform niet word ondersteund)

- Fix: Web-interface de ontvanger word nu netjes opgestart en afgesloten (hopelijk minder HDD fouten)

- Fix: swap was niet geactiveerd bij opstarten

- Fix: hdd_temp plugin start niet correct

- Fix: mkfs maakt gebruik van de juiste inode grootte van 128 standaard voor ext2 en ext3, geen noodzaak meer voor

speciale commando-switches mkfs voor E2

- Fix: / var / lock word niet langer gebruikt door pppd (deze dir ontbrak in 0.6.1) / var / run, / var / lock en /

var / tmp wijzen nu allemaal naar / tmp

- Fix: verhoogd DHCP time-out naar een aantal Wi-Fi sticks om hun IP-adres correct te krijgen

- Fix: debug was aan door standaard opstartscripts

- Fix: Samba (nmbd) is gepatched om correct te identificeren voor belangrijkste interface (laat Network Neighborhood

browsen in de box)

- Nieuw: Verplaatst USB-apparaten automounter van de belangrijkste interface voor OS-niveau, die zou skins moeten

toelaten vanaf USB aangesloten apparaten te laden

- Nieuw: UTF8 karakters worden nu ondersteund door mounting van CIFS, dat wil zeggen de juiste ondersteuning voor

niet-Latijnse tekens als IPBox fungeert als SMB-client

- Nieuw: commando's om makkelijk te wijzigen instellingen van de receiver zonder het bewerken van bestanden of

SQL-database: ConfLst / confget / confset / optget / optset

- Nieuw: goede reboot / poweroff opdrachten die zal proberen om apparaten te unmount voordat shutdown om fouten in

de HDD te vermijden

- Nieuw: Experimentele FTDI Serial-naar-USB-kernel driver ondersteunt Smargo externe kaartlezer en alle andere

apparaten met behulp van deze chipset

- Change: een aantal opties uit pgi.conf, zijn ze nu in de nieuwe BGA menu Instellingen in het hoofdmenu sbox

- Change: root-bestandssysteem is opgruimd van veel ongebruikte scripts en sommige binaries

- Change: instellingen back-archieven bestandsnamen bevatten streepjes in plaats van dubbele punten om verenigbaar

te zijn met NFS onder Windows

- Update: instellingen backup script bespaart / var / etc / Wireless en / var / etc / EPG

- Update: oscam UMP SVN versie 2071, vaste een aantal bugs, wijzigingen voor DRE kaarten AU

- Update: busybox 1.16.1

- Update: usb_modeswitch 1.1.2 en verbeterde USB 3G-modems hanteren

- Update: e2fsprogs 1.41.12

- Update: enkele nieuwe hardware-id's toegevoegd voor de RT3070 chipset gebaseerde Wi-Fi device driver

- Update: Samba versie te updaten naar 1.9.18p10

- Update: TP lijst bijgewerkt met behulp van kingofsat.net, lyngsat.com en flysat.com gegevens

 

sbox:

- Fix: Crash bij de verwerking van opgenomen / Timeshift bestandsnamen als EPG leeg is of gevuld is met alleen

niet-herkende tekens

- Fix: opname timers werken niet meer wanneer er veel timers zijn ingesteld in het verleden

- Fix: Kanaal zoeken menu ondersteunt nu meerdere transponders met dezelfde frequentie, ze kunnen nu allemaal worden

geselecteerd, niet alleen de eerste in de lijst

- Fix: Instellen van audio tracks op de radio kanalen met meerdere sporen werkt nu direct

- Fix: Remote stopt met reageren als er een plugin werkte voor een langere tijd (meestal Shoutcast)

- Fix: Subchannel schakelen duurde erg lang maar nu is het een stuk sneller en als je het nodig hebt nog sneller met

een optie in BGA-instellingen

- Fix: Druk op knop RCL terwijl de infobanner word weergegeven veranderd niet de EPG

- Nieuw: BGA menu Instellingen in de Plug-In gedeelte van sbox hoofdmenu

- Nieuw: FavPiP plugin kan worden toegewezen aan de knop OK (druk op FAV om naar de gebruikelijke kanalen lijst)

- Nieuw: Gele knop in EPG-lijst opent Timer instellingen

- Nieuw: Popup om de gebruiker te waarschuwen dat de box gaat over afsluiten. De gebruiker kan op een knop drukken

om het af te breken. De pop-up wordt getoond voor slaap-timers en voor opnamen.

- Nieuw: Selectie van de volledige of korte-zendernaam wordt weergegeven in de VFD. Nu kun je aangepaste namen

weergeven voor VFD onafhankelijk van OSD (ze kunnen bewerkt worden met behulp van PC-editor).

- Nieuw: het huidige kanaal word herinnerd bij het ingeschakeld en zelfs als de box herstart door een crash of panic

- Nieuw: Toegevoegd trefwoord zoeken in YouTube-speler

- Nieuw: Experimentele Zap-to-Record functie. Indien geactiveerd zal de ontvanger altijd overschakelen naar het

opgenomen kanaal voor de opname. Dit ter voorkoming van meer dan een gelijktijdig decoderen dat sommige kaarten niet

aankan.

- Nieuw: Estonian toegevoegd in het gebruikersinterface lanugage (met dank raudjalg), bijgewerkt / verbeterd Engels,

Duits en Russisch

- Change: door de PIP in te drukken schakelt de kleine en grote PiP-venster nu eindeloos, de EXIT-toets sluit

PIP-venster

- Change: Nieuw bestandsformaat voor / var / etc / nonstandard_encoding, zie het bestand voor details als je het

gebruikt sbox EPG:

- Fix: Verhoogd buffer voor EPG

- Nieuw: Optie om regelmatige scannen van alle transponders in de favlist voor nieuwe EPG-gegevens mogelijk te maken

(zie BGA menu Instellingen)

- Nieuw: persistente EPG! Als op de box een opslagapparaat is aangesloten, worden de EPG-gegevens opgeslagen bij het

afsluiten en opnieuw geladen bij het opstarten

 

Plugins:

- Fix: veel crashes in Shoutcast-plugin bij het navigeren van de lijsten

 

Have fun,

pacco & uncle.f

 

 

Je kan hem binnen hengelen op: http://www.file-upload.net/download-2609481/PGI.9000-v0.7.rar.html

 

 

Suc6 ermee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

dank je Nico!

 

Ik wacht nog even tot na de wedstrijd laugh

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ plex

 

Hij werkt hier ook perfect.

Pacco had de flash inderdaad opgeruimd, er is nu iets meer ruimte vrijgekomen.

De PGI panel heb ik gevonden in menu->plugin->PGI (ofzoiets).

De utube werkt ook prima die staat onder menu->mediaplayer->utube(ofzoiets)

Je kan ook zoeken met utube-> de rode knop (nog niet getest)

Hij dl eerst de gehele clip op je HDD, daarna speelt hij hem af.

De beeld kwaliteit valt mee(had het erger verwacht),alleen wanneer hij afspeelt moet je wat geduld hebben omdat hij tijdens het bufferen niet meteen speelt.

Oscam heb ik nog niet geprobeerd, ik heb het een keertje geprobeerd FOUT dat ging achteraf niet goed.

Dat laat ik aan de expert Joe Bar over die er goed in is.

Met de config's van Oscam kan ik je niet mee helpen.

Mgcamd werkt goed maar Oscam kan het beter, zou alleen niet weten hoe.

Ik kan niet veel experimenteren want mijn vrouwtje is weer thuis.(die haat dat)

Maar we zijn hier om elkaar te helpen nietwaar.

 

Nico

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hij draait als een zonnetje. Ik had alleen nog even een issue met een usbstick, dat bleek aan de stick te liggen.

 

Voor de rest draait deze hier echt super.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gewoon met mgcam/newcs. Dat draait eigenlijk al vanaf dat ik die box gekocht heb prima.

 

Heel af en toe stokt het beeld even voor een seconde of 10, maar dat is echt 2x per maand of zo in die orde van grootte.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...