Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Welke Rebox HD ontvanger de 8000, of de 9000 ?


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Er zijn diverse gebruikers die melden dat de Rebox 9000 erg warm wordt en dat deze bij enkelen regelmatig vast loopt. Voordeel van de Rebox 8000 is dat de HD extern is en dat de box minder warm wordt. Zelf heb ik nooit last van vastlopers. Wel gebeurd het soms dat de box de HD niet ziet. In dat geval moet ik de box opnieuw opstarten. Suc6 met de keuze.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Henri Aalten

Graag zou hij ook deze ontvanger eerst eens willen bekijken in een winkel.

 

Maar in en rond Arnhem, kan ik geen dealer vinden van deze ontvanger.

 

Het is en blijft lastig, hij heeft al meerdere merken gehad, en deze weer verkocht, vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Zelfs goedgekeurde ontvangers zijn geen garantie voor de toekomst.
Er zijn op dit moment geloof ik meer problemen met bepaalde goedgekeurde ontvangers welke door Canaaldigitaal geleverd worden, als met sommige niet gekeurde ontvangers welke nooit problemen hebben.

Laat een van die krengen voor mij nou net de reden zijn geweest om uiteindelijk een RE-8000 aan te schaffen... wink

RE-8000HD PVR met Octagon 1018 firmware en Enigma 2 op USB

500GB WD Scorpio Blue (Intern)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Henri Aalten: De RE9000 HD PVR bevalt mij goed.

Hiervoor had ik een inverto ILR 7000 PVR, en die had meer problemen en was minder stabiel dan deze RE9000.

Als je zoekt naar de ontvanger zonder problemen dan zou ik zeggen, stop met zoeken, want die is er niet.

Waar je m koopt maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang hij maar nieuw in de verpakking zit en de prijs goed.

De support van rebox is goed, dus je kunt hier prima terecht zonder gezeur.

Rebox RE-9000HD PVR HDD Samsung 320Gb RE v1.08.75 (per 14-01-2011) BL 1.23 Astra 1,2,3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatellietFreaky
@Hiervoor had ik een inverto ILR 7000 PVR, en die had meer problemen en was minder stabiel dan deze RE9000.


Zo zie je maar weer, ik heb twee Inverto's gehad.
En ik was/ben er prima over te spreken, een perfecte ontvanger voor me, met versie 1.4.080
Nooit meer bugs, of vast lopers. Eén keer in de maand ging de hdd niet uit, maar dat was te over zien!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had twee inverto's , zonder noemenswaardige problemen.

Een is zelfs nog in actieve dienst smile

 

Hoewel de RE-9000HD nog niet optimaal is, ben ik er toch zeer tevreden mee.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan dit topic gesloten worden want de TS en zijn goede kennis hebben immers inmiddels beiden een RE-9000 gekocht.

Dus de 3 laatste hiervoor geschreven berichten voegen niets meer aan de vraag van de door TS gestelde vraag toe.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Volgens mij kan dit topic gesloten worden want de TS en zijn goede kennis hebben immers inmiddels beiden een RE-9000 gekocht.
Dus de 3 laatste hiervoor geschreven berichten voegen niets meer aan de vraag van de door TS gestelde vraag toe.


Daar zijn Moderators voor,stuur een PM zou ik zeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...