Ga naar inhoud


ALLE betaalzenders op zwart


scubarobbie

Aanbevolen berichten

Ik heb een Rebox-9000. Ben een paar dagen weg geweest. Ze alles daarnet aan: alles op zwart ! m.u.v. de FTA zenders. Alle Canal Digitaal zenders op zwart.

Ik heb de kaartinfo even bekeken: abonnement is ok.

 

Nog gekker: mijn tweede kaart (zit normaal in een topfield 5000pvr) doet het prima. Zowel in de topfield als in de rebox (hoewel ik op de 2e kaart geen HD kanalen kan kijken).

 

Iemand enig idee? CD heeft geen zin (na 21:00). Heb ik wel geprobeerd en via de computer een heractiveringssignaal laten sturen, maar ook dit geeft geen resultaat....

 

Iemand dit al eens meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: scubarobbie
Ik heb de kaartinfo even bekeken: abonnement is ok.

Jij schrijft dat jouw kaartinfo Ok is.
Ik ga ervan uit dat jij de SECA3 Smartcard in de interne kaartlezer hebt geplaatst.
Als jij via het Menu van de RE-9000 de kaartinfo opvraagt dient de datum van de 3e regel (CANALDIGITAAL) op een datum in de toekomst te staan.
De datum op de 2e regel (MANAGMENT) doet er even niet toe.
Waarschijnlijk staat de datum op de 3e regel op een datum van gisteren en is de kaartupdate niet via de interne kaartlezer verwerkt.
Dit wil niet zeggen dat de kaartupdate niet is verstuurd maar de ontvanger heeft de update niet geregistreerd.

Als dit het geval mocht zijn dan kun je de kaartupdate alleen noch maar uitvoeren via een passende CAM zoals b.v. een Aston 1.07.
Dit zou dan via jouw Topfield kunnen plaatsvinden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...