Ga naar inhoud


Sat4all applicatie voor iphone,is dat geen goed idee...


satboy

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: soktic
Ik heb ook een app gemaakt, en is de eerste keer goed gekeurd. (RTFM) Dus die vlieger gaat niet op.


Wanneer was dat? De eisen zijn inmiddels een stuk strenger geworden, half voorgefabriceerde apps mogen al niet meer bijvoorbeeld.

Origineel bericht van: soktic
En hoe kun je nou een iPhone vergelijken met nokia, dat zijn telefoons smile. Een iPhone is een baby imac, en dat is heel wat anders.


Het zijn allebei smartphones. Een iPhone kan alleen wat meer maar is ook wat minder gepenetreerd in de markt. Trouwens, als ik een iMac wil, dan gebruik ik mijn iMac wel. wink

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik heb een Nokia N95 en een Nokia N96 gehad en als Nokia die beide een smart phone durft te noemen, moet Nokia zich heel diep en lang gaan schamen.

 

Ik weet eigenlijk wel zeker dat de Iphone de best verkochte multimedia telefoon in zijn klasse is. Iig de beste multimedia telefoon die ik ooit in mijn handen gehad heb.

 

Verder is dit zwaar off-topic.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
2 maand geleden.


Oké, maar dan had je misschien al ervaring met Objective C?

Origineel bericht van: soktic
Ik vind gewoon dat geen enkele "smartphone" het haalt bij de iphone, en dan heb ik zelf een nokia smile.


Ik heb zelf, ondanks dat ik al jaaaaren een iMac heb en Mac beter vind dan alle andere besturingssystem, een telefoon met Android. Vooral vanwege de vrijheid die je daar wel hebt. Die kan de iPhone errug goed bijbenen hoor.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zo'n RSS feed niet tijdelijk aan te zetten? Dan kan men werkelijk zien wat de impact is en of het bevalt. Nu is Sat4all eigenlijk mobiel niet lekker te gebruiken en dat vind ik jammer.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De RSS feeds van deze software werken niet lekker.

 

Dat wordt wachten op versie 8.

 

Ik zal het nieuwsforum als test eens aanzetten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sat4all is wel gewoon goed mobiel te lezen in de huidige form. En zelfs reageren gaat gewoon prima, dit bericht mag daar bewijs van zijn.

 

In plaats van vragen aan de beheerders om de website geschikt te maken voor je telefoon kan je beter zorgen, dat je telefoon internet geschikt is. En als je dat niet lukt met een Apple, heb ik geen medelijden met je. Had maar een echte telefoon gekocht.

 

Bvb. de HTC HD2 met Opera 10 er op surt probleemloos over alle UBB, PHPBB en vB sites. Geen plugins voor nodig.

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
sat4all is wel gewoon goed mobiel te lezen in de huidige form. En zelfs reageren gaat gewoon prima, dit bericht mag daar bewijs van zijn.

In plaats van vragen aan de beheerders om de website geschikt te maken voor je telefoon kan je beter zorgen, dat je telefoon internet geschikt is. En als je dat niet lukt met een Apple, heb ik geen medelijden met je. Had maar een echte telefoon gekocht.

Bvb. de HTC HD2 met Opera 10 er op surt probleemloos over alle UBB, PHPBB en vB sites. Geen plugins voor nodig.


uiteraard werkt het wel, ik schrijf dit nu op de iPhone, maar de layout is niet echt optimaal voor mobiel gebruik.....

Gelukkig blijkt hieruit dat de iPhone ook een echte telefoon is... Ik was al bezorgd

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...