Ga naar inhoud


Sat4all applicatie voor iphone,is dat geen goed idee...


satboy

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een vraagje aan de beheerders van sat4all.Is het misschien geen goed idee om een applicatie uittebrengen van sat4all met pushberichten over bepaalde onderwerpen.Als ik op me iphone zie dat er bepaalde website's zijn die er appli hebben over hun site is dat fijn om op een iphone te zien,is makkelijk in ieder geval maar is maar een idee ik denk toch dat er leden op deze website zijn die wel eens op hun iphone deze site bekijken mvg Satboy...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om hierop in te haken, misschien is het mogelijk om RSS feeds genereren van de forumberichten. Er bestaan al meerdere applicaties voor iPhone en andere smartphones waar je RSS feeds mee kan lezen. Volgens de website van UBB zit die mogelijkheid er al in, hoeft wellicht alleen nog maar ingeschakeld te worden?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satboy
Hoi ik heb een vraagje aan de beheerders van sat4all.Is het misschien geen goed idee om een applicatie uittebrengen van sat4all met pushberichten over bepaalde onderwerpen.Als ik op me iphone zie dat er bepaalde website's zijn die er appli hebben over hun site is dat fijn om op een iphone te zien,is makkelijk in ieder geval maar is maar een idee ik denk toch dat er leden op deze website zijn die wel eens op hun iphone deze site bekijken mvg Satboy...


Zal het maar als "een goed idee" lezen wink

Lijkt me geweldig iig. Succes met programmeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alternatief is het idee van Frank67 wel top!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een applicatie is maar voor één platform geschikt.

 

Dan is een mobiele website nuttiger, dat functioneert op meerdere platforms.

 

Apple is allang geen alleenheerser meer, Android timmert ook stevig aan de weg en Microsoft wil met Windows Mobile ook mee doen.

En dan heb je ook nog steeds Symbian.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

De iPhone is nooit marktleider geweest. Dat is nog steeds Nokia met Symbian. Licht vooroorlogs, maar goed.

 

Een applicatie voor de iPhone is grappig maar niet weggelegd voor een goedbedoelde hobbyist die (zoals blijkt) geen enkele ervaring heeft met het maken van apps. Dan wordt je app keihard geweigerd omdat het niet aan de kwaliteitseisen van Apple voldoet, en logisch denk ik dan.

 

Nee, dan is een moderne (dus wel met javascript e.d.) mobiele website juist wel te doen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een app gemaakt, en is de eerste keer goed gekeurd. (RTFM) Dus die vlieger gaat niet op. En hoe kun je nou een iPhone vergelijken met nokia, dat zijn telefoons smile. Een iPhone is een baby imac, en dat is heel wat anders.

 

Ik zeg gewoon aan het proggen met die hap, maak er een topic van, kan je wat van elkaar leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een RSS-feed is een optie binnen UBB.Threads. Vergeet echter niet dat het een extra belasting is. Heb een forum gehad voor een middelgrote school en het genereren van XML pagina's leek wel een ouderwetse kogel aan een gevangene zijn been. (Moet er wel bij zeggen dat het niet de modernste en snelste server was)

 

Op de meeste mob's (om ze zo maar even te noemen) is Java niet zo'n probleem. Kunst is dus een mob-based Java-applicatie te maken die een request doet naar de door de mob-bezitter gekozen aktieve-onderwerpen en/of (sub)fora.

 

Maar een app voor een Iphone of andere Smartphone zou helemaal het einde zijn. laugh

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...