Ga naar inhoud


[RE-9000HD] software zenderlijst


wilbilly

Aanbevolen berichten


Welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst.

Dat heb je goed gelezen.

Met het programma 'PolarEdit_OCTAGON_1008_1018_Setup_V0.2.15' kun je de eigen zenderlijst voor de RE-8000 / 9000 aanmaken.

Google maar op dezelfde naam dan kom je het programma vanzelf tegen.

Dit bestand is wel in .rar comprimeert dus je zult een decompressietool moeten gebruiken die .rar ondersteund.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

DrEditHD werkt bij mij ook goed. Echter, wanneer je de naam van een kanaal veranderd en je moet eens een harde reset doen van je Rebox (ik heb een 9000) dan komen de originele namen weer terug. De volgorde van de kanalen zoals in DrEditHD ingesteld blijft echter hetzelfde. ook je favorieten e.d. blijven netjes behouden. Ik kan dit programma van harte aanraden, is ook gebruiksvriendelijk. Klik en sleep, that's it. Succes!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Inderdaad, DrEditHD functioneert ook prima echter is deze in een aantal opties beperkt en biedt PolarEdit meer mogelijkheden voor hetzelfde geld (gratis gebruik).


Ik heb ze beiden op mijn PC, alleen kom ik met PolarEdit niet ver,omdat mijn Duits zeeeeer slecht is, jammer dat deze niet in het Engels en of Nederlands te verkrijgen is, kan REBOX niet er voor zorgen dat dit als nog gerealiseerd gaat worden?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebox zal nooit iets met PolarEdit doen omdat PolarEdit een particulier initiatief is van een van de gebruikers op het Octagon Forum.

Er is overigens een nieuwe versie beschikbaar maar voor zo ver ik het nu kan bekijken is deze ook alleen in het Duits beschikbaar.

 

Ik zal de vraag op het forum stellen of deze versie ook in het Engels beschikbaar is of eventueel nog komt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
....PolarEdit niet ver,omdat mijn Duits zeeeeer slecht is, jammer dat deze niet in het Engels...

Volgens de producent van PolarEditor (Polarstern) komt uiterlijk begin augustus een Engelse versie ter beschikking.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Rebox zal nooit iets met PolarEdit doen omdat PolarEdit een particulier initiatief is van een van de gebruikers op het Octagon Forum.
Er is overigens een nieuwe versie beschikbaar maar voor zo ver ik het nu kan bekijken is deze ook alleen in het Duits beschikbaar.

Ik zal de vraag op het forum stellen of deze versie ook in het Engels beschikbaar is of eventueel nog komt.


Super!.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de duitse opgehaald even een keer kijken of het wil lukken maar zit nu weer met probleem dat ik geen ned 1 2 3 meer heb en dan werkt astra3 ook niet meer de lmb werkt gewoon ik kom steeds meer tot hetidee dat die rebox 9000 een flop is of het loopt vast of er is iets wat weg is of niet meer werkt het staat 2 maanden binnen en het heeft noggeen week zonder problemen gewerkt of mogen er geen kinderen naar kijken ik probeer een reset en als dat niet werkt dan wordt het marktplaat.nl ps; of benik de eenege met dit gezeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag wilbilly,

 

Leuk dat jij als Topic Starter weer eens iets van je laat horen.

Nu vind ik jouw bericht iets minder want het zou iets makkelijker leesbaar zijn als je wat punten (.) in jouw bericht zou toepassen.

Ook begrijp ik de inhoud niet helemaal.

 

Wat voor 'duitse' heb jij opgehaald en wat heb je daarmee gedaan?

Welke NED1, 2, 3 doet het niet, HD of SD?

Gebruik je één (DUO)LNB?

En hoe weet je dat de LNB werkt?

 

Probeer je iets duidelijker uit te drukken dan kunnen wij je misschien wat verder helpen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry Jurgen

ben weer even met dat kl..n bezig geweest het duitse programma polaredit had ik opgehaald daar heb ik de zenderlijst ingezet en het wordt nu wel wat duidelijker,ned 1 2 3 hd doet het niet maar nu ik iets verder kijk doen alle zenders die verticaal zijn het niet dat zal een instelling zijn maar welke??.

ik ben al zo lang aan het zoeken ik wordt dat een beetje beu het is van het beginaf aan elke keer weer wat anders, het ergste is nog het vastlopen.of komt het dat ik 10 jaar een echostar gewend ben traag maar betrouwbaar. o ja de lmb is een citycom duo lmb met 4 aansluitingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...