Ga naar inhoud


[ASTON] update aston 1,07


Aanbevolen berichten


Ik ben een leek als het gaat om dit soort dingen, ik heb een Humax icord HD met een kaart van canaldigitaal verder heb ik een aston ik weet niet welke maar ik denk een 1.07 (die wat openklapbaar is en met een groen lampje) het volgende staat er in de module info.

Application version 2.0200T

Hardwareversion 1.0000

Cicas version 1.0002

Boot version 1.0300

 

het boven staande zegt mij dus niets maar wat ik heb gelezen is dat een aston 1.07 met de nieuwste software of een powercam mijn Nederlandse HD kanalen aan de praat krijgt,

 

Ik beb verder gelezen op de site van Aston dat de update te downloaden is op het kanaal STB Comag en verder heb ik de instelling voor de message op unlimmed gezet maar het kanaal lijkt me niet aktief

 

Groetjes,

 

Peter (stockholm/Zeden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de HD kanalen Ned 1,2,3 werken niet, voordat ik de aston aan de kant zet voor een powecam wil ik proberen of ik ze aan de praat krijg met andere software maar ik begrijp dat je die alleen met de Topfield TF5000PVR/TF6000PVR kan updaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ver 2.23 werkt veel prettiger.

Minder Hangups en zapt sneller.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: petwin
Nee de HD kanalen Ned 1,2,3 werken niet, voordat ik de aston aan de kant zet voor een powecam wil ik proberen of ik ze aan de praat krijg met andere software maar ik begrijp dat je die alleen met de Topfield TF5000PVR/TF6000PVR kan updaten


Zit zelf te denken aan je cd kaart. Welke versie van seca is het? Welke kleur?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...