Ga naar inhoud


Hoe opgenomen HD film converteren om op DVD te branden?


Aanbevolen berichten

Op de DM800HD heb ik een documentaire opgenomen en dat wil ik graag voor iemand op een DVD branden. Het *.ts bestand is echter een HD opname (H264/MPEG-4, 1920x1080). Hoe kan ik dat het beste converteren (naar 720×576 neem ik aan) om het op een DVD te kunnen branden? Het liefste een freeware programma, want het is maar voor eenmalig gebruik. Ik zoek al enkele uren naar een werkend programma, maar nog zonder succes. Ik gebruik overigens Windows 7.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je ConverxtoDVD al geprobeerd? Die pakt de meeste bronnen wel en je kunt in ieder geval een testversie gratis downloaden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Het HD bestand wordt inderdaad gelezen. De output van de trial versie projecteert echter een lelijk watermerk midden in het beeld. Maar daar heb ik inmiddels een "workaround" voor gevonden. Ik denk dat het nu wel gaat lukken. Nogmaals bedankt! smile

 

Ai... het omzetten gaat wel even duren, gaat namelijk met ca. 1x de input snelheid. crazy

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Bedankt voor de tip. Het HD bestand wordt inderdaad gelezen. De output van de trial versie projecteert echter een lelijk watermerk midden in het beeld. Maar daar heb ik inmiddels een "workaround" voor gevonden. Ik denk dat het nu wel gaat lukken. Nogmaals bedankt! smile

Ai... het omzetten gaat wel even duren, gaat namelijk met ca. 1x de input snelheid. crazy


Dan komt het wel goed.... succes ermee

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...