Ga naar inhoud


FW update PGI v0.7.1, Kondoleu voor ipbox9000


ikbennico

Aanbevolen berichten

Ik kwam deze stabiele top PGI v0.7.1 firmware tegen voor de ipbox9000

en wilde deze jullie niet onthouden

Ge-flashed en de kanalen lijst met PCeditor terug gezet,en werkte meteen met de Canaaldigitaal kaart.

 

 

+------------------------------------+

| PGI v0.7.1, Kondoleu ------|

| Based on DGS 12 413 |

+------------------------------------+

 

Bedankt naar uncle.f voor het werk voor deze release!

 

THIS SOFTWARE IS PROVIDED "AS" IS PROVIDED WITHOUT GUARANTEE. THE TEAM EXPRESSLY DISCLAIMS ALL IMPLIED PGI

WARRANTIES,

INCLUDED THEREIN, BUT NOT LIMITED TO, IMPLIED WARRANTIES OF TITLE RIGHTS, AVAILABILITY, PERFORMANCE, NON-INFRINGEMENT,

MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. PGI DOES NOT WARRANT THAT THE SOFTWARE OR DOCUMENTATION

Associated correctness, accuracy,

RELIABLE WAY OR ANOTHER IN ERROR. THE ENTIRE RISK RELATING TO RESULTS AND PERFORMANCE OF THE SOFTWARE IS WITH YOU

and associated documentation.

 

 

Volledige Lijst met wijzigen voor de BGA 0.7.1

===============================================================

- Fix: EPG werkt niet als er geen epgdata.dat was,de file is nu aanwezig (nu automatisch aangemaakt)

- Fix: EPG functie kan willekeurige tekens plaatsen in de EPG gegevens, indien EPG leeg was

- Fix: het formatteren van USB-stick met behulp van het PGI-menu-optie zou moeten werken

- Fix: pgi.conf kan worden opgeslagen als Windows / MAC tekst, het zal automatisch worden omgezet naar het Unix formaat

- Fix: nano editor moet nu correct functioneren

- Fix: snellere navigatie door een lijst (kanalen, favs, EPG, plugins namen ...), met fullscreen skins

- Fix: ntpdate verbetering (het bewaren van het systeem tijd om RTC en bewerken DST)

- Fix: verwijderd panic bij het bewerken van de TP of SAT

- Fix: Auto mount van de netwerk-drives werkt weer

- Fix: sommige panic's bij kanalen scan

- Fix: verbeterde support voor USB harddisk (zie HDD_de.txt)

- Nieuw: VFD toont nu kleine letters en extra tekens (alleen Cuberevo rev2)

- Nieuw: mogelijkheid om de locatie op te geven voor de EPG-gegevens bestand (EPG_DATA_DIR in pgi.conf)

- Veranderd: "Toon Device Banner" -> "skip 1e" optie nu uptime om te beslissen of de banner wel of niet tonen OSD

- Update: usb_modeswitch 1.1.3

- Update: zoals altijd, de laatste TP lijst van de Internet-bronnen

 

###############################################################

 

 

 

Je kan hem binnenhengelen op: http://www.file-upload.net/download-2649492/PGI.9000-v0.7.1.rar.html

 

Suc6 ermee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast miracles

De PGI staat nu op de 900HD. De beeldweergave is stabieler dan in de vorige versie. Minder vaak een zwart beeld tussendoor. Top is ook deze image niet. Waarschijnlijk komt die nooit.

 

Na langere tijd in standby reageert de ontvanger niet meer. Het koppelen van de externe SATA-schijf is een tombola. Een of meerdere reboots zijn nodig. Selecteer in elk geval niet de videospeler als de HDD niet is gekoppeld.

 

EPG werkt niet op alle kanalen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ nico

 

Onder de www button zit een pgi shell menu. In dat menu zit een optie "backup user settings". Als je hiermee je settings backupt, en daarna je box flasht kan het nog sneller.

 

Nadat je flash kompleet is zet je de box uit. Zet hem aan en druk op 9 op je afstandsbediening.

 

Dan verschijnt er in je display restoring user settings, en daarna waiting for hdd. Daarna restoring, en klaar is nico.

 

voor de rest draait deze 0.71 hier als een zonnetje.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ joe bar

 

Het is al bekend bij pacco en hij werkt eraan.

Het is wel jammer dat hij tegenviel.

De opvallende problemen had ik het het direct een zender nummer intoetsen uit je fav.

Hij zegt dat dat dat nummer niet bestaat na een paar sec ->panic.

En de media speler van de opnames, als je lang op >> drukt kan je normaal ergens verdergaan.

De opname gaat gewoon door zonder vooruit te skippen.

Dat waren de opvallendste twee.

Maar ondanks alles steekt hij nog boven de andere DGS images uit qua stabiliteit...Kuch bij deze ff niet kuch.

Maar er word aan gewerkt daar pacco.

 

p.s.

ik had vandaag een zeurder over de vloer, en ik had voor de grap een van de eerdere fw r6696 en anderen erin geflashed om te overtuigen dat er schot in de zaak komt.

Nou panics vloog om je oren LOL.

 

Ik ben helaas ook terug naar 0.7 (jammer).

Oja ben je er al achter voor die config's voor oscam met dat updaten van de CD kaart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ikbennico
@ joe bar

Het is al bekend bij pacco en hij werkt eraan.
Het is wel jammer dat hij tegenviel.
De opvallende problemen had ik het het direct een zender nummer intoetsen uit je fav.
Hij zegt dat dat dat nummer niet bestaat na een paar sec ->panic.
En de media speler van de opnames, als je lang op >> drukt kan je normaal ergens verdergaan.
De opname gaat gewoon door zonder vooruit te skippen.
Dat waren de opvallendste twee.
Maar ondanks alles steekt hij nog boven de andere DGS images uit qua stabiliteit...Kuch bij deze ff niet kuch.
Maar er word aan gewerkt daar pacco.

p.s.
ik had vandaag een zeurder over de vloer, en ik had voor de grap een van de eerdere fw r6696 en anderen erin geflashed om te overtuigen dat er schot in de zaak komt.
Nou panics vloog om je oren LOL.

Ik ben helaas ook terug naar 0.7 (jammer).
Oja ben je er al achter voor die config's voor oscam met dat updaten van de CD kaart?
Afgelopen week nog even aan OSCAM gesleuteld. Nog niet opgelost met de meegeleverde oscam versie bij 0.7(1). Kwam wel vreemd ding tegen in oscam logging onder PGI 0.7(1) namelijk 'unknown client connect' bij DVB-API client connect op oscam server. Volgens berichten op andere sites zou bij goede compilatie hier gewoon 'dvbapi client connect' moeten staan. Ben er niet aan toegekomen om zelf oscam opnieuw te compileren, ontbreekt me aan tijd op dit moment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook pgi 07.1 geinstalleerd op een 900HD waarbij ik ook dat probleem kanaal kiezen uit je fav tegenkwam hij gaat dan rebooten en na rebooten heb geen probleem meer ,alleen als ik hem opnieuw opstart krijg ik dat weer.

Met de externe HD ben ik geen problemen tegen gekomen.

 

tomtraveler

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie die bij PGI geleverd wordt is een aangepaste versie, waarbij er ook in de dvb-api client wijzigingen gedaan zijn (met name om de stabiliteit te verhogen). Wellicht dat men vergeten is om de naam van de client erin te zetten.

 

Over dat updaten van CD weet ik verder ook niets, aangezien mijn revo sowieso geen CD kaart wil lezen (niet met oscam, niet met newcs)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...