Ga naar inhoud


Open Pli, iets gewijzigd in de AB codes?


boaz

Aanbevolen berichten

Ik bedien de VU via de Harmony. Nu werkte dit altijd prima. De laatste weken echter moest ik de box met de eigen AB aan en uit zetten, zelden reageerde de box op de harmony (wel werd signaal ontvangen).

Na de laatste update van afgelopen donderdag werkt het weer als vanouds.

 

Is er de laatste tijd gesleuteld aan de AB codes? Had de indruk dat het signaal net te kort was voor de box om te reageren.

(ik bedoel dus dat de ontvanger een wat langer signaal wilde).

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Gman2oo6

zou mooi zijn ik heb namelijk totaal geen updates gedaan sinds 4.7 want daarna werkte de harmony 1000 totaal niet meer goed alles 2 keer aanklikken

 

dus met andere woorden ben ook ik benieuwd naar het antwoord op jouw vraag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat probleem ook, dacht eerst dat de batterijen aan vervanging toe waren maar dat was niet zo. Ik gebruik de PLI van "OpenPLi-unstable-vuduo-20100704_usb". Ik ga dadelijk een nieuwe PLI erin zetten om te kijken of de AB beter werkt.

VU+ duo - clone DM500 HD - multytenne45 twin

ex dreambox 7000/7025 - ex relook 400 - ex Kathrein UFS-910

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Er is wel gesleuteld aan de keymaps en overbodige, dubbele of onlogische knoppen gedeactiveerd. Zoals een aantal dubbele functies voor de kleurknoppen e.d. maar dit zou volgens mij niet van invloed moeten/kunnen hebben op de powerknop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een rede dat dubbele functies onder 1 knop zijn uitgeschakeld? Ik gebruik namelijk een dm7000 afstandsbediening en nu werkt de rode knop voor opnames en de gele voor timeshift niet meer. Ik hoop dat dat terug gedraaid kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij kunnen geen rekening houden met alternatieve afstandsbedieningen die men gebruikt voor hun ontvanger...

 

met de officieele AB werkt het nu logischer en beter dan voorheen zoals je in het topic kunt lezen

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...