Ga naar inhoud


[DM7025] Problemen met de mtv's met CCCam


Lemming

Aanbevolen berichten

Ik heb al een hele tijd het probleem dat het decoderen via cccam 2.1.2(ook de oudere versie's) de mtv's op astra heel slecht gaat(niet de ontvangst)Alle andere C+ zenders gaan zonder een probleem...Ook bijvoorbeeld mtv dance...die hangt na een minuut vast wacht dan ongeveer 20 tot 30 seconden en gaat dan weer een aantal seconden goed en dan is het weer prijs....Ik heb de 7020 als server en de 7025 als client(heb maar 2 boxen)De 7020 met de C+ kaart doet precies hetzelfde...Wie weet daar een antwoord op ???? Heb al liggen te klooien met prio file maar dat helpt ook niets...

Alvast bedankt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


is het Canal+ van frankrijk dat je bedoeld of Canaal Digitaal?????

 

als het Canaal Digitaal is probeer dan eens alleen de kaart voorrang te geven van Canaal Digitaal 100:6a

er zitten nog andere caids op van andere aanbieders.

en de keys eruit doen,kan ook helpen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Probleem heb ik nog steeds. Zowel in de 7020 (waar de kaart in zit) en de 7025....Het beeld bevriest nu gewoon om de 40 seconden en een enorm lange zaptijd (vaak 20-30 seconden)... Het vreemde is gewoon dat alles voor de rest wel 100% werkt..mijn configuratie is als volgt:

 

1 keer 7020 als server. hier zit de C+ NL(seca3) in en de Sky germany kaart de S02

 

1 keer de 7025 met 1 keer sat tuner en 1 keer dvb-c tuner met een ziggo kaart

 

Deze receivers zijn via lan met elkaar verbonden via cccam 2.1.2 (thuis sharing!!!!!!!)

 

Het betreft alleen die mtv zenders behalve vh1 classic want die pakt hij via sky germany

 

Nu kan ik wel op ziggo kijken maar misschien heeft iemand dit probleem al eens opgelost ????

 

Er staan geen prio files in en geen keyfiles

Alvast bedankt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
Gast Jeroensky

Vermoeddelijk gebruik je keys van 3den.

Als je verkeerde gebruikt krijg je dit soort problemen.

 

Of geen keys van derden gebruiken, of goede gebruiken.

Meer kan ik er niet over zeggen, ik wil wel maar heb al eens een ban gehad (zie tag)

 

By the way, de Dm7025 is toch SD(mpeg/layer2) tuner, hoe kan je dan HD(h264/dolbydigital) zien/horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeh op mijn toppakket van canal plus nederland zitten wel de mtv's zoals mtv dance, mtv music mtv nl,mtv rock(voorheen mtv2),trace tv,vh1, vh1 classic, en de hd zender mtvnhd...En dat alles met het toppakket en eredivisie live en hd en thema pakket...Ik heb wel LAN sharing vanwege dat de dm 800 maar een kaartslot heeft(ik weet hij heeft een usb slot en daar kan een smargo in maar die had ik niet zo liggen. Wel een 7020)...en ik heb ook nog een premiere s02 kaart. Dus alles zit in de 7020..En ik heb ook nog een 7025.Alles werkt top behalve die mtv zenders...op eentje na want die pakt hij via premiere(vh1 classic).Vandaar mijn vraag of iemand daar al een oplossing voor had...Ik werk met cccam 2.1.4. en pli open image voor de 7020...Maar die box met de 2 kaarten heeft hetzelfde probleem. Ik heb daar al een hele tijd last van. Bij mij bevriest het beeld effe en gaat dan na een 20 seconden weer verder. En echt alle andere zenders werken 100% zonder uitval(sd en hd)En nogmaals ik heb GEEN keys en GEEN prio file en GEEN andere sharelines. Alleen config files dat die dreamboxen via LAN met elkaar kunnen communiceren en dan de seca3 kaart en de premiere s02. Ik heb de volgende droomdozen bij mij staan: 1 dm 7020 1 dm 7025 1 dm 800 1 dm 500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...