Ga naar inhoud


[DM800HD] Logitec Harmony 885 icm DM800 toetsenaanslagen


aardbeì

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

 

ik heb een korte vraag, ben nu al een behoorlijke tijd aan het rommelen met de Logitec icm m'n DM800.

Alles lukt, discrete power on off etc. geen probleem.

Alleen 1 ding wil absoluut niet, als ik één maal een toets indruk dan wordt dat 9 van de 10 keer als 2 toetsaanslagen gezien.

Zelfs als ik commando's (kanaal wisselen) bij b.v. het opstarten van de activiteit definieer b.v. kanaal 1, krijg ik gratis 11 of 48 krijg ik 448 of 488 ofzo.

 

Heeft iemand suggesties hoe dit op te lossen, hij is eigenlijk zo niet werkbaar.

Ik heb wel zitten spelen met de timing, maar kon nog geen goede settings vinden, wellicht een ervaringsdeskundige die wat mooie waardes weet?

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je al iets gevonden? Ik kwam op een ander forum tegen dat er naast de 'officiele' Logitech versie voor de DM800 een zogenaamde Tissax (is een Logitech gebruikersnaam) set van codes zou bestaan die Logitech voor je klaar kan zetten.

 

Ik heb afgelopen week een 895 gekocht en ik heb ook problemen met sommige DM800 knoppen... Dus misschien kan iemand zijn instellingen delen of aangeven of ze iets speciaals dedaan hebben voor de Harmony's? Dan zijn er weer 2 gebruikers gelukkig :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@beiden

 

de logitec software meldde me op een gegeven moment dat er een update was voor de dm800.

Ik heb de hele config leeggegooid en ben met die update verder gegaan, toetsaanslagen geven nu geen dubbele reactie meer maar de reactiesnelheid is wel minder hetgeen ik niet zo erg vindt.

 

Wel heb ik momenteel nog wat gedoe met m'n power-on/power-off config, aanzetten van de box lukt soms niet, ik zal die code's nog maar eens inscannen kijken of het dan beter gaat

 

 

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Logitech 555 gehad maar heb hem terug gebracht. Ik vond de vertraging van intoetsen van een knop en het wegzenden van het signaal echt veel te groot. Bij het zappen met de pijltjes omhoog en omlaag toetsen zag je het heel goed, meestal liep ik dan ook voorbij een zender zodat ik ook weer terug moest gaan.

 

In mijn optiek was die 555 niet te gebruiken icm mijn dm800 en dm500hd!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je de helpdesk van logitec bellen. Die is gratis te bellen en helpen je heel goed. Dat is mijn ervaring. Je kan de lengte van het te zenden signaal inkorten. Bij jou zend het signaal te lang.

Succes.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn 555 de toetsen 1 voor 1 geprogrammeerd met behulp van de originele DM afstandsbediening. Daarna werkte het prima.

 

De standaardcodes in de logitech software laten idd te wensen over...

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer eenvoudig om zelf aan te passen.

 

In de Logitech Harmony Remote Software (7.7.0) eerst de firmware updaten door helmaal bovenin te kiezen voor [Downloads] en daarna [Firmware] aanwijzingen spreken voor zich.

 

Nadat de firmware is geupdate en je afstandsbedienig is herstart kies de tab [Apparaten] en klik bij de dreambox op de button [Problemen oplossen] en kies vevolgens:

DREAMBOX reageert teveel of niet altijd op sommige opdrachten

hier heb je de keus van 0 tot 5

Kies hier de waarde 0

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...