Ga naar inhoud


[DM800HD] CCcam telkens opnieuw moeten herstarten na uit stand-by brengen van box...


kozzen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een dreambox 800HD met Gemini2 - 4.70 image.

CCcam: 2.14

 

8 op de 10 keer dat ik deze uit stand-by haal, heb ik geen beeld en moet'k mijn CCcam opnieuw opstarten, nadien heb ik terug beeld.

 

Iemand nog dezelfde fenomenen of raad?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: kozzen
Hallo,

Ik heb een dreambox 800HD met Gemini2 - 4.70 image.
CCcam: 2.14

8 op de 10 keer dat ik deze uit stand-by haal, heb ik geen beeld en moet'k mijn CCcam opnieuw opstarten, nadien heb ik terug beeld.

Iemand nog dezelfde fenomenen of raad?

Alvast bedankt


Waarschijnlijk zit het hem in de 4.70 image.Die heb ik ook geprobeerd en had hetzelfde probleem,dat ik de cam af en toe handmatig moest starten.De 4.60 draait probleemloos met de cccam 2.14 en daar ben ik dan ook weer op terug gegaan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel jij precies met standby? Gewoon het knopje aan de voorkant c.q. standby-knopje op de afstandbediening? Deze standby-knop doet bijna niks (alleen het video en audio signaal worden afgekapt) dus dan zou ik het vreemd vinden...

 

De andere "standby" opties van de dm800 hebben geen zin, die besparen (ook al) geen stroom.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Zet er maar een Newnigma image op dan heb je nergens geem last van.


Nou die heb ik er op staan (2.8.4). Teletext is zeer traag (op de HD zenders) en CCcam (2.1.4) loopt regelmatig vast.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

je kan met gemini 4.70 de kanalen sorteren die onder de CCcam2.14 moeten komen staan al gaat hij van de stroom ze keren altijd weer terug met CCcam

als je op de pagina staat waar CCcam gekozen kan worden daar staan ook een aantal gekleurde knoppen daar achter zit de oplossing

groeten keesborrell eek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...